Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی از تساوی تیمش مقابل منچستریونایتد نسبتاً راضی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی تساوی بدون گل شاگردانش در صدوهشتادوسومین دربی منچستر، درباره عملکرد شاگردانش در ورزشگاه اولدترافورد گفت: کسب یک امتیاز مقابل منچستریونایتد هم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما البته دوست داشتیم برنده این بازی باشیم، اما تساوی هم نتیجه خوبی است و نباید فراموش کنیم که در اولدترافورد بازی می‌کردیم. آنها همچنین خط حمله سرعتی دارند، چون منچستریونایتد هستند. ما در بیشتر مقاطع بازی خوب بودیم و تنها گلزنی را کم داشتیم، اما با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: ما در گلزنی مشکل داشتیم، بنابراین باید در دفاع مستحکم عمل می‌کردیم و در کنار کنترل بازی به آنها اجازه ترتیب دادن ضدحملات را نمی‌دادیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون منچستریونایتد تیمی خیلی خوب و سرعتی است که در ضربات شروع مجدد هم خیلی قدرتمند است و می‌تواند کار حریفش را تمام کند. با این شرایط کسب تساوی در اولدترافورد نتیجه خوبی به حساب می‌آید. می‌دانم که انتظارات از منچسترسیتی بسیار زیاد است و ما این را می‌پذیریم، اما مستحکم بودن‌مان در این بازی هم خود نکته خوبی است.

سرمربی منچسترسیتی همچنین با اشاره به اینکه تیمش جای خالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه را حس می‌کند، اظهار داشت: دل‌مان برای آگوئرو تنگ شده است و این تنها منوط به این بازی نمی‌شود، بلکه در شش ماه اخیر وضعیت‌مان اینطور بوده است. سرخیو بارها مصدوم شده است. با این حال بازیکنان دیگر سخت تلاش می‌کنند. دل‌مان برای سرخیو تنگ شده، او بهترین مهاجم تاریخ باشگاه منچسترسیتی است. در یک مقطع کوتاه دیگر باید بدون آگوئرو به کارمان ادامه دهیم، اما وقتی او آماده باشد، به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

سولسشایر: این بهترین عملکردمان در دربی منچستر در دوران مربیگری‌ من بود

منچسترسیتی با این تساوی 19 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب از ساعت 20:30 به‌وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 1-4 شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه، PSG بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و با یک برد دیگر قهرمانی اش مسجل می شود.

در بازی دیشب امباپه و دمبله به قدری خوب کار کردند که میلان اشکرینیار از آنها به عنوان بهترین های دنیا نام برد: «با چهار گل بردیم ولی فکر نمی کنم این بهترین بازی فصل ما بود. وقتی با دو گل پیش بودیم می توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. 

توپ های زیادی را به سادگی از دست دادیم ولی در خط حمله بی نظیر بودیم. بسیار قوی، چون معتقدم دو بازیکن برتر دنیا را در اختیار داریم. امباپه و دمبله الان از نظر من بهترین بازیکنان دنیا هستند. همه از کیفیت این دو بازی باخبریم و همواره به تیم کمک کرده اند. داشتن امباپه و دمبله نعمت بزرگی است و کار را برای تیم ساده می کنند.»

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا