Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:47:02 GMT

مهاجم اسبق تیم ملی به سپیدرود رشت پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۲۲۰

مهاجم اسبق تیم ملی به سپیدرود رشت پیوست

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهاجم با سابقه فوتبال که در زمان افشین قطبی عضو تیم ملی ایران بوده و قهرمانی در جام حذفی با سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد، اهل رضوانشهر گیلان است و فصل گذشته نیز عضو تیم داماش بود.

وی ادامه داد: محمد غلامی سابقه بازی در تیم های چوکای تالش، ملوان بندرانزلی، پاس تهران و همدان، استیل‌آذین، سپاهان اصفهان، راه‌آهن، پیکان، خونه به خونه بابل، پدیده، استقلال اهواز، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و قشقایی را دارد که با توجه به توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم با پیراهن این تیم به میدان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود در ادامه به توافق با دو بازیکن زیر ۲۳ سال اشاره و بیان کرد: امیرحسین اسکندری و آرین سهرابی دو بازیکن زیر ۲۳ سال نیز با سپیدرود قرارداد امضا کردند تا این دو بازیکن نیز در خدمت این تیم درآیند.

دیدار خاطرنشان کرد: آرین سهرابی با ۲۲ سال سن دروازه بان تیم های جوانان و امید باشگاه سپیدرود که سابقه حضور با این تیم در لیگ برتر را هم دارد، فصل گذشته در شهرداری آستارا عضویت داشت و موفق شد تا از لیگ دسته دوم به همراه تیمش به لیگ دسته اول صعود کند.

وی اظهار کرد: همچنین امیرحسین اسکندری که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود و برای چهارمین سال در لیست بزرگسالان سپیدرود حضور دارد، در پست های هافبک وسط و دفاعی توپ می زند که قهرمانی امیدهای لیگ برتر گیلان با سپیدرود را در کارنامه دارد و سال گذشته در لیگ دسته اول آزادگان در بسیاری از بازی ها در ترکیب سپیدرود به میدان رفته است.

وی افزود: باشگاه سپیدرود رشت پیش از این با اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: همچنین سرخ پوشان رشتی با محمد دادرسی، صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود سپیدرود رشت زیر ۲۳ سال لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!