Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال گفت: حق طرفداران است که از استقلال فقط برد بخواهند ولی باید این را هم در نظر گرفت که ما هم دوست داریم تیم‌مان نتیجه بگیرد ولی حریفان ما هم بیکار ننشسته‌اند که ما به میدان برویم و به ما ببازند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش برهانی روز گذشته با خبرورزشی حرف زد و از اوضاع خوب تیمش برای دیدار با شهرخودرو گفت…

اوضاع استقلال برای بازی با شهرخودرو خوب است؟

آرش برهانی گفت:

یکی دو بازی بود که تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی این بار با شرایط نسبتاً بهتری به سراغ بازی هفته ششم می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه این بار هم یکی دو بازیکن‌مان را در اختیار نخواهیم داشت.

فرشید اسماعیلی چرا مغضوب کادر فنی شد؟

آرش برهانی گفت:

دقیق نمی‌دانم. ظاهراً بابت وضعیت قراردادش گله دارد و حرف‌هایی را در حضور کادر فنی زده که نباید می‌گفته ولی به هر حال این مسائل در همه تیم‌ها هست و به زودی رتق و فتق می‌شود.

از نحوه عملکرد تیم رضایت دارید؟

آرش برهانی گفت:

خب قطعاً دوست داشتیم در دو، سه دیداری که نتیجه نگرفتیم هم نتایج‌مان بهتر می‌شد ولی دیدید که در اهواز چه اتفاقاتی رخ داد و بازی را واگذار کردیم. در آن بازی انصاف نبود ما بازنده باشیم و نتیجه عادلانه تساوی بود. در دیدار با پیکان هم ما بدشانسی آوردیم و در دیدار با صنعت نفت هم که همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. با این وجود فکر می‌کنم نتایج ما بد نبوده و همین حالا هم می‌توانیم با یکی دو برد دیگر در صدر جدول جای بگیریم.

چرا گلزنان تیم‌تان گل نمی‌زنند؟

آرش برهانی گفت:

این مشکل هم برطرف می‌شود. تیم ما تنها ۲۰ روز فرصت داشت خودش را برای ورود به لیگ مهیا کند. در حالی که دیگر تیم‌ها با ۴۰ تا ۵۰ روز فرصت حدود دو ماه تمرین داشتند و بازی‌های تدارکاتی‌شان به ۷ تا ۸ بازی می‌رسید. ما فقط ۴ بازی تدارکاتی داشتیم که با در نظر گرفتن همه این مسائل باید گفت نتایج ما چندان بد هم نبوده است.

پس چرا طرفداران تیم از بازی‌های استقلال رضایت ندارند؟

آرش برهانی گفت:

خب این حق طرفداران است که از استقلال فقط برد بخواهند ولی باید این را هم در نظر گرفت که ما هم دوست داریم تیم‌مان نتیجه بگیرد ولی حریفان ما هم بیکار ننشسته‌اند که ما به میدان برویم و به ما ببازند. آنها هم روی تیم ما آنالیز دارند و بازیکنانی مانند قایدی و مطهری که برای همه لیگ شناخته‌شده هستند را محدود می‌کنند تا با یارگیری بیشتر مانع موفقیت‌شان شوند.

بازی با تیم رحمتی؟

آرش برهانی گفت:

خب این تیم هم با مربیان استقلالی که در اختیار دارد در مشهد همه تلاشش را می‌کند ولی ما هم برای برد و کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و در نهایت امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و دست پر به تهران برگردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش برهانی استقلال لیگ برتر آرش برهانی گفت تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!