Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی 2-0 رئال مادرید بر اتلتیکو مادرید در دربی پایتخت اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت خبر اول امروز روزنامه‌های اسپانیای بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز در خانه موقت خود استادیوم آلفردو دی استفانو به مصاف اتلتیکو مادرید صدرنشین رفت. دیداری که با نتیجه 2-0 به سود لوس بلانکوس به پایان رسید تا زین الدین زیدان و تیمش بعد از کسب چندین نتیجه ضعیف با این پیروزی در دربی مهم پایتخت تا حد زیادی از زیر فشارها خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت امروز پیروزی رئال در دربی مادرید را به عنوان مهمترین خبر روز پوشش دادند. هر چند این خبر در روزنامه‌های چاپ مادرید تمام صفحه اول را در بر گرفت و روزنامه‌های کاتالان بخش کوچکی از صفحه اول خود را به آن اختصاص دادند.

 

 

روزنامه مارکا در مادرید با چاپ عکسی از شادی بازیکنان رئال بعد از گلزنی کاسمیرو که گل اول رئال را به ثمر رساند در صفحه اول خود به این اشاره کرد که "شاگردان زیدان، اتلتیکو را مقتدرانه شکست دادند و خودشان را به عنوان نامزد قهرمانی لالیگا معرفی کردند".

 

 

روزنامه آ اس دیگر روزنامه شهر مادرید هم با چاپ عکسی مشابه مارکا در صفحه اول خود از تیتر یک " بازگشت مادرید به لالیگا" استفاده کرد و گفت رئال در یک بازی برتر با درخشش کاسمیرو و کارواخال اتلتیکو را شکست داد.

 

 

اما در کاتالونیا دو روزنامه این منطقه یعنی اسپورت و موند دپورتیوو به عنوان خبر فرعی صفحه اول خود به پیروزی رئال در دربی مادرید اشاره کردند. اسپورت با اشاره به این پیروزی با نتیجه 2-0 به گلزنی کاسمیرو و کارواخال به اتلتیکو اشاره کرد و گفت این دو ستاره رئال، اتلتیکو را در هم کوبیده و پیروزی را برای سفیدپوشان مادرید به ارمغان آوردند.

 

 

روزنامه موندو دپورتیوو هم با چاپ عکسی که شادی بازیکنان رئال بعد از گلزنی کاسمیرو را در کنار قیافه ناراحت و بهت زده بازیکنان اتلتیکو نشان می دهد از تیتر "رقابت در لالیگا فشرده‌تر شد" استفاده کرده و معتقد است رئال با این پیروزی بار دیگر به کورس قهرمانی برگشته.

 

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!