Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم مرسدس که مالک پیست "سیلورستون" در انگلیس است، پس از ثبت هفتمین قهرمانی لوئیس همیلتون، راننده این تیم در مسابقات فرمول یک، نام لوئیس همیلتون را روی این پیست گذاشت.

همیلتون که به تازگی از بند ویروس کرونا آزاد شده، قرار است امروز در آخرین مرحله از فصل ۲۰۲۰ مسابقات فرمول یک در پیست «یاس مارینا» شهر ابوظبی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

همیلتون برای هفتمین بار قهرمان فرمول یک جهان شد/ نابغه اتومبیلرانی به شوماخر رسید

برای نخستین بار در تاریخ مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، یک پیست به نام یک راننده، تغییر نام پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمول یک لوئیس همیلتون فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!