Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر بهروز گفت: طبق تعاملات انجام شده بین سپاه شهرستان جیرفت و سازمان صمت جنوب کرمان، نیروهای بسیج در نظارت بر بازار، توزیع عادلانه اقلام تنظیم بازار و نیز شناسایی انبارهای احتکار کالا در شهرستان جیرفت مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز جلسه طرح نظارت بر بازار شهرستان جیرفت با حضور جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 



«ناصر بهروز» در حاشیه برگزاری این نشست به تعاملات انجام شده سپاه شهرستان جیرفت در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم مردم که نگرانی هایی را در جامعه به وجود آورده است، بحث عدم کنترل قیمت ها در بازار است که متاسفانه شاهد روند افزایشی قیمت کالاها و به دنبال آن نارضایتی مردم هستیم.

 



فرمانده سپاه جیرفت یکی از مشکلات سازمان صمت جنوب کرمان در بحث نظارت بر بازار را کمبود نیروی انسانی، قلمداد کرد و افزود: برای حل این مشکل سپاه شهرستان جیرفت با استفاده از ظرفیت بسیج به کمک بخش بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان آمده است.

 

 



وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعامل سازمان صمت جنوب کرمان و سپاه شهرستان، بسیج برای در اختیار قرار دادن نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان در بحث نظارت و کنترل بر بازار اعلام آمادگی کرد.

 

 



وی با اشاره به این که نیروهای بسیج از سوی سازمان صمت جنوب کرمان آموزش های لازم در این زمینه را فرا می گیرند، ادامه داد: اکنون تعداد ۳۵ نفر از نیروهای بسیج نواحی در اختیار این سازمان قرار داده شده است تا در بحث نظارت بر بازار سطح شهر جیرفت و بخش های تابعه با این سازمان همکاری کنند.

 



بهروز با بیان این مطلب که بسیج در اجرای طرح نظارت بر بازار مشارکت دارد، ابراز کرد: ملاک و معیار تخلف در قیمت ها از سوی سازمان صمت جنوب کرمان مشخص می شود.
 

 

 


فرمانده سپاه شهرستان جیرفت یکی دیگر از تعاملات سپاه شهرستان با سازمان صمت جنوب کرمان را توزیع عادلانه اقلام تنظیم بازار برشمرد و اظهار کرد: یکی از مشکلات عرضه اقلام تنظیم بازار در شرایط کرونایی، ازدحام جمعیت در مراکز توزیع و عرضه این اقلام است که بسیج برای رفع این مشکل نیز به کمک این سازمان آمده است و با استفاده از ظرفیت اعضای پایگاه های مقاومت با آنها همکاری می کند.
 

 



وی تصریح کرد: رویکرد سپاه شهرستان در توزیع اقلام تنظیم بازار این است که با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج این اقلام را با قیمت مصوب سازمان صمت جنوب کرمان و با حفظ کرامت مردم درب منازل آنها تحویل دهد.
 

 



بهروز اضافه کرد: مرغ منجمد، روغن و برنج از اقلام تنظیم بازار هستند که توسط نیروهای بسیج در نقاط دور افتاده و محروم سطح شهرستان به طور مستقیم به دست مردم می رسند.
 




فرمانده سپاه شهرستان جیرفت شناسایی انبارهای احتکار کالا را از سایر تعاملات سپاه شهرستان و سازمان صمت جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: در همین راستا انبارهای محتکرینی که در نظام توزیع کالا اخلال ایجاد می کنند توسط اطلاعات سپاه شهرستان شناسایی شده و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
 

 



وی خاطرنشان کرد: تاکنون قریب ۱۰ انبار کالاهای احتکار شده به ارزش قریب ۳۰۰ میلیارد تومان توسط اطلاعات سپاه شهرستان شناسایی شده و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
 

 

 


بهروز در خاتمه تاکید کرد: در بحث نظارت و کنترل بر بازار، توزیع عادلانه کالا و شناسایی انبارهای محتکرین از ماموریت هایی است که در راستای تعامل با سازمان صمت جنوب کرمان انجام می شود و روند این همکاری همچنان ادامه دارد تا بتوانیم خدمات شایسته ای در شان مردم انجام دهیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقلام تنظیم بازار سازمان صمت جنوب کرمان نظارت بر بازار بسیج سازمان صمت جنوب کرمان سپاه شهرستان جیرفت اقلام تنظیم بازار شناسایی انبارهای نظارت بر بازار نیروهای بسیج بحث نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان

سید عماد شاهرخی در جلسه با کارشناسان خصوص انعقاد و اهداف قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از این قرارداد توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به همکاری و تعامل بسیج با سازمان جهاد کشاورزی گفت: جهاد و سپاه همواره چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی و حوزه‌ی تولید دوشادوش هم پای کار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به روحیه‌ی جهادی نیروهای سپاه و بسیج و همراهی همیشگی آن‌ها امیدواریم بتوانیم با مشارکت با سپاه و بسیج در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به اجرای کانال‌های آب‌بر که توسط سپاه انجام شده و ایستگاه پمپاژ کلین که توسط بسیج در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت خوب و قابل توجهی برخوردارند، ضمن این‌که جهاد کشاورزی بر نظارت خود بر پروژه‌ها راسخ بوده و جدیت عمل دارد، سپاه نیز با همکاری به تمام معنا و اجرای پروژه‌ها به نحو احسن اعلام آمادگی کرده است.
احسان جهانبخش فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه‌ها ارائه داد و اظهار داشت: تعامل خوبی بین جهاد کشاورزی و بسیج در پیشبرد اهداف وجود دارد و سازمان جهاد همچون بسیج به‌صورت جهادی پای کار است تا کارهای اجرایی را پیش ببرد.
وی تاکید کرد: فعالیت کارهای اجرایی متوقف نخواهد شد و ادامه‌ی کار انجام می‌گیرد و پروژه‌هایی را اجرا خواهیم کرد که سازمان در اولویت کاری خود داشته باشد و به ما ابلاغ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم