Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تسهیل در امور و ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که با ایثار و از خودگذشتگی مهم‌ترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام وقف کرده‌اند، مایه افتخار مسئولان نظام است.

به گزارش ایسنا،ر اسدالله تولیده  در نشست با طالب صادقیان شهردار ایلام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، نتایج این نشست را مطلوب ارزیابی کرد و توضیح داد: در این نشست مهمترین مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جهت دریافت خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص راهکارهای لازم جهت تسهیل در ارائه خدمات به این قشر عزیز گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد ایلام با تاکید بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر، گفت: تسهیل در امور و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرانی که با ایثار و از خود گذشتگی، هستی و مهمترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام، انقلاب و کشور وقف کرده‌اند، مایه افتخار مسئولان نظام است.


وی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری ایلام نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست بود، افزود: با توجه به اینکه رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگری استان، دغدغه اصلی بنیاد ایلام است، در این نشست در خصوص احداث بازارچه ایثارگران، اختصاص و واگذاری ۲۰ درصد از مراکز و غرفه‌های تجاری سطح شهر به متقاضیان شاهد و ایثارگر و حمایت از کسب و کار آنها بحث و تبادل نظر شد.


تولیده از انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور مجوز شورای تأمین مسکن استان خبر داد و گفت: با همگرایی که میان بنیاد استان ایلام و شهرداری ایلام به وجود آمده است، عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی اراضی مربوط به تفاهم‌نامه مسکن ایثارگران به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام