Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس حدود ساعت ۱۳ امروز با پرواز چارتر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا عازم قطر می‌شوند.

*سرخ پوشان که پس از بازی درون تیمی روز گذشته خود برای خداحافظی با خانواده شان به منزل رفته بودند صبح امروز به هتل بازگشتند تا پس از ساعاتی به فرودگاه بروند.

*بازیکنان پرسپولیس برای رعایت پروتکل‌های اجتماعی بلافاصله وارد هتل شده و از گفتگو با خبرنگاران خودداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اعضای کانون هواداران این باشگاه برای حمایت از تیم در دیدار نهایی پرچم‌های بزرگی را آماده کرده اند و قرار است این پرچم‌ها همراه کاروان پرسپولیس به قطر برده شود.

*چمدان بازیکنان و مربیان پرسپولیس پس از تحویل به اعضای کادر تدارکات در یک ماشین باربری قرار داده شد تا زودتر از خودشان به فرودگاه برده شود.

* به جز بازیکنان که با گرمکن‌های تیم به هتل آمده بودند و داود فنایی، مربیان پرسپولیس لباس‌های شخصی بر تن داشتند.

* به جز برخی اعضای کانون هواداران، طرفداری هم برای بدرقه کاروان پرسپولیس مقابل هتل تجمع نکرده بود.

*وحید امیری با پسر خود به هتل آمد و برخلاف سایر نفرات لحظاتی با یکی از دوربین‌های حاضر در محل گفتگو کرد. فرزند این بازیکن که در آغوش امیری قرار گرفته بود برای اینکه بیشتر در کنار پدرش باشد با وی به داخل هتل رفت، اما تدارکات پرسپولیس از امیری درخواست کرد خودش و پسرش ماسک بزنند.

*برای بدرقه سرخ‌پوشان یک گوسفند هم ذبح شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی