Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:52:29 GMT

اولین دورهمی با حضور یک نویسنده کودک و نوجوان 

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۸۳۴۱

اولین دورهمی با حضور یک نویسنده کودک و نوجوان 

فرزاد میرشکاری گفت: اولین دورهمی حضوری در طی ۹ ماه گذشته با حضور یکی از نویسندگان کشور در روستای دهکهان و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در روزهای آخر پاییز برگزار شد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی کانون فاطمه ها در این روزهای پائیزی، برگزاری دورهمی ها با حضور نویسندگان مطرح کودک و نوجوان است البته در حالی که این دورهمی ها پیش از این در قالب  پروژه کتاب ماه از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان بیان کرد: اولین دورهمی حضوری در طی ۹ ماه گذشته با حضور یکی از نویسندگان کشور در روستای دهکهان و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در روزهای آخر پاییز برگزار شد.
 




وی افزود: مهمان این هفته دورهمی غلامعلی سپاهی یونسی از نویسندگان کودک و نوجوان بود که به معرفی خود و آثارش پرداخت.





میرشکاری ابراز کرد: در این دورهمی با کودکان و نوجوانان عضو فعال کانون و کتابخانه فاطمه ها در باغ روستا در دور هم جمع شدیم تا فرصت را غنیمت شمرده و از حضور این نویسنده کشوری نهایت بهره را ببریم.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ادامه داد: یکی دیگر از مباحثی که در این دورهمی مطرح شد در خصوص حوزه کتاب و کتابخوانی بود که به همین منظور بچه ها با بهترین روش های انتخاب یک کتاب خوب و مطالعه آشنا شدند.





وی یکی از بزرگترین آرزوهای خود را نویسنده شدن اعضای کتابخانه فاطمه ها برشمرد و اظهار کرد: یکی دیگر از رویدادهای این دورهمی، گفت و گو پیرامون نحوه شرکتِ بعضی از اعضای کانون در مسابقه قصه و داستان «عجیب ترین اسب سیاه دنیا» بود.





میرشکاری اضافه کرد: در همین راستا بچه ها تصمیم گرفتند، ایده های خود را در مورد عجیب ترین اسب سیاه برای یکدیگر به اشتراک گذاشته و این ایده ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند تا شرکت کنندگان با آثار با کیفیت تری در این مسابقه کشوری شرکت کنند.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه کشف و پرورش استعدادهای بچه ها در زمینه قصه گویی و نقاشی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دورهمی کتابخوانی کتاب فاطمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟