Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:44:53 GMT

۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در ایوان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۸۴۰۳

۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در ایوان اجرا شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نورالله تیموری روز یکشنبه ۲۳ آذر در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایوان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در شهر ایوان نصب شده و تا پایان سال، به ۱۵۰۰ انشعاب افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به بهره‌برداری از خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایوان افزود: با اجرای کامل این خط بیش از ۴ هزار واحد از انشعابات فاضلاب نیمه جنوبی شهر ایوان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: با تخصیص اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود ظرف یک سال آینده عملیات نصب انشعابات فاضلاب این شهرستان به اتمام برسد.

تیموری با بیان اینکه با تکمیل شبکه‌گذاری خطوط فاضلاب ایوان، کل انشعابات فاضلاب این شهر به بیش از به ۱۲ هزار فقره انشعابات می‌رسد گفت: مجموع شبکه فاضلاب شهر ایوان ۷۵ کیلومتر است که از این مقدار نزدیک ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب ایوان یکی از کامل‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور است که تمام فرایندهای تصفیه‌ را در بر دارد. سیستم تصفیه ‌فاضلاب در این تصفیه‌خانه لجن فعال متعارف است و جمعیتی حدود ۴۸ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

کد خبر 572358 برچسب‌ها آبفا - آب و فاضلاب استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آبفا آب و فاضلاب استان ایلام تصفیه خانه شهر ایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر