Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش حمید کرمی، رئیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج با دیدن صحنه بی‌خانمانی یک زن و شوهر که فرزندی هم در راه داشتند به همراه سایر خیران کمر همت بستند تا نیکی را سرمایه کار خود کنند.

کمتر از ۲۴ ساعت خانه‌ای با رهن رایگان یک ساله در مرکز کرج، اسباب کامل منزل، سیسمونی فرزند در راه و مواد غذایی چند روز خانواده یاد شده تهیه و تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین یکی از رسانه‌های بیگانه در صفحه اینستاگرامی خود ویدئویی را منتشر و ادعا کرد که او وضعیت این خانواده را به اطلاع خیران کرج رسانده و این موج حمایت‌ها در پی انتشار خبر این رسانه بوده است.

حمید کریمی در واکنش به این موضوع به خبرنگار ما گفت: من با کمک یکی از دوستانم از وضعیت آن خانواده مطلع شدم و هیچ ارتباطی با رسانه‌های بیگانه نداشت.

او افزود: کمک‌های خیران اصناف از مدت‌ها پیش در حال انجام است این امور خیرخواهانه به‌صورت خودجوش انجام می‌شود.

رئیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج با بیان این که هفته گذشته با همکاری خیران این مرکز، سپاه و ستاد دیه البرز، ۹۷ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند، گفت: اصنافی‌ها نشان دادند که در اوج مشکلات اقتصادی پیش‌آمده براثر کرونا و تعطیلات کرونایی باز هم در کار خیر کم نمی‌گذارند.

او افزود: روز گذشته به کمک خیران اصناف به‌ویژه اتحادیه موبایل فروشان کرج، ۱۰۰ دستگاه تبلت به ارزش دومیلیارد و پانصد میلیون ریال بین دانش آموزان قشر آسیب‌پذیر کرج توزیع شد.

مرکز نیکوکاری اصناف کرج با هدف محرومیت‌زدایی از جامعه ایرانی و با محوریت خیران اصناف فعالیت خود را به‌طور رسمی از سال ۹۶ در حوزه‌های آزادی زندانیان غیرعمد؛ تهیه مسکن برای بی‌خانمان‌ها؛ توزیع غذای گرم، البسه و سایر تجهیزات مورد نیاز بین اقشار آسیب‌پذیر؛ کمک به بیماران کم‌بضاعت در پرداخت هزینه‌های درمان؛ پرداخت تسهیلات تحصیلی به خانواده‌های کم درآمد و... آغاز کرده‌است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک به نیازمندان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد