Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار علی ابراهیمی روز یکشنبه و در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی ۹۹ تصریح کرد: پلیس در حوزه کنترلی، عبور و مرور و ترافیک همه ساله ماموریت‌های خود را در قالب طرح‌های مختلف به اجرا می‌گذارد و در مدت زمان اجرای آن نیز تمامی تجهیزات و امکانات خود را به خصوص در مناطق حساس و پرخطر مستقر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، حضور به موقع و مقتدرآمیز پلیس در صحنه باعث شده تا امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در حوزه تصادفات منجر به فوت ۱۵ درصد، تصادفات جرحی ۱۸ درصد و خسارتی نیز ۱۶ درصد با کاهش روبرو باشیم.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی ۹۹ نیز پلیس ضمن بهره‌مندی از حداکثر امکانات و تجهیزات خود و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امیدوار به تداوم کاهش آمار خود در حوزه تصادفات نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تاکید کرد: امسال استقرار امکانات و تجهیزات پلیس در فصل زمستان به خصوص در مناطق کوهستانی و برفگیر استان از جمله کوهین و آوج  چشمگیرتر است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی همچنین در مبادی ورودی و خروجی ایستگاه‌های خود نسبت به کنترل تجهیزات زمستانی از سوی ناوگان مسافربری، باربری و خودروهای شخصی دقت عمل بیشتری نسبت به گذشته را اعمال می‌کند و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان نیز اقدام به ایمن سازی نقاط حادثه خیز خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین حوادث ثبت شده مربوط به ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها بوده است, افزود: پلیس در این زمینه نیز ضمن حضور فعال خود، تمهیدات ویژهای را به مورد اجرا خواهد گذاشت.

رزمایش طرح زمستانی استان قزوین با حضور نیروهای امدادی و خدماتی و با شعار کاهش تصادفات و پیشگیری از شیوع کرونا، با پرهیز از سفرهای غیرضروری در زمستان از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین رزمايش ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین رزمايش اخبار کنکور استان قزوین طرح زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد