Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته استانی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، گلزار نظری معاون آموزش و پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : نخستین جلسه ی کمیته استانی در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اظهار کرد : برنامه ریزی برای توانمند سازی ساکنین محلات هدف از طریق معرفی دفاتر تسهیلاتی در محلات و برنامه ریزی جهت آموزش مهارتی زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده مددجویان سازمان بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با مشارکت دستگاههای دولتی به نتیجه برسد.   این نشست با حضور نمایندگان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری و سازمان بهزیستی و راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

کنترل و کاهش حاشیه نشینی با تاکید بر مشکلات زنان سرپرست خانوار و خانوادهایشان هدف این نشست بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش های مهارتی زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳

نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با حضور دبیرکل، اعضای ارشد حزب و دبیران استانی برگزار شد و در این جلسه نسبت به برنامه ریزی سیاست‌های کلان حزب در سال جاری تبادل نظر و اتخاذ تصمیمات حائز اهمیت صورت پذیرفت. 

در این جلسه محمد باقر نوبخت، محمود واعظی، علی جنتی، علی آقازاده و دبیران استانی پیرامون مباحث اصلی سیاست داخلی و خارجی کشور به طرح موضوع پرداختند.

در پایان این نشست که تبادل نظر خوب و موثری در آن صورت گرفت، تصمیمات مهمی در حوزه‌های «توسعه تشکیلات ستادی و استانی»، توسعه و بسط «آموزش» و نقش آفرینی موثر در انتخابات سال آینده البته با توجه به فضای سیاسی کشور در آن برهه اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان