Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:22:13 GMT

قاتل خاموش جان پدر و پسر اراکی را در یاسوج گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۹۲۹۷

قاتل خاموش جان پدر و پسر اراکی را در یاسوج گرفت

پدر و فرزندی در منطقه مهریان یاسوج جان خود را از دست دادند و اجساد آنها کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس محمد رستمی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری یاسوج گفت: این حادثه دیشب به عوامل اورژانس آتش نشانی گزارش شد و بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و با شکستن قفل درب وارد منزل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: به گفته کارشناس پزشکی قانونی مرد ۴۵ ساله و جوان ۲۰ ساله در این منزل مسکونی به دلیل گاز گرفتگی فوت کرده بودند.

او بیان کرد: به گفته شاهدان عینی این پدر و فرزند از عصر روز جمعه ۲۱ آذرماه تا ظهر شنبه ۲۲ آذرماه از خانه خارج نشدند و موجب نگرانی همسایه‌ها شد و موضوع را به اورژانس گزارش دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: این پدر و پسر غیربومی بوده و در کارهای ساختمانی فعالیت داشتند و ساختمان محل حادثه را به صورت اجاره ای در اختیار داشتند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما از محل حادثه این پدر و پسر از فروشندگان بازاری و از استان اراک بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری کردند.

او افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید