Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نعمتی، گفت: مستند «مادران آفتاب» با موضوع مادران شهدا و در یک مجموعه سیزده قسمتی توسط هنرمندان مستندساز استان و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین سرمایه معنوی کشور و انقلاب اسلامی هستند؛ افزود: ما امنیت، عزت و اقتدار کشورمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور جانفشانی بسیاری کرده‌اند و امروزه ما؛ در نهادها و ارگان‌های فرهنگی به نوعی باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، سال تولید مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» را سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: در این مستند که با موضوع مادران شهدا تولید شده است سعی بر آن بوده که به سبک زندگی مادران شهدای روستایی پرداخته شود.

رییس حوزه هنری استان زنجان گفتگفت: از آنجایی که تا به امروز آثار مستندی که با موضوع شهدا تولید شده به زندگی مادران شهدا علی‌الخصوص خانواده‌هایی که در روستا زندگی می‌کنند، کمتر پرداخته شده بود، بر همین اساس در این مجموعه سعی شده است که هر قسمت از این مستند به یکی از مادران شهدای روستایی و فراز و نشیب‌های زندگی آنها توام با صبر، ایثار و فداکاری اختصاص یابد.

نعمتی گفت: مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» توسط هنرمندان مستندساز زنجان در مناطق و روستاهایی از استان که محل زندگی مادران شهدایی که جزء جامعه هدف این مجموعه مستند هستند، تولید شده است.

وی ادامه داد: سه قسمت از این مجموعه مستند در منطقه ماهنشان، چهار قسمت در منطقه ابهر و خرمدره، یک قسمت در منطقه خدابنده، چهار قسمت در منطقه طارم و یک قسمت در روستاهای شهرستان زنجان تولید شده است.

نعمتی با اشاره به شرایط کنونی پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده در کشور و استان، افزود: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده در روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا برنامه این گونه بود که با تدارک دیدن ویژه برنامه‌ای در شأن و منزلت مقام شامخ شهدا و با حضور خانواده معظم شهدای گرانقدر و مسئولین کشوری و استانی از این مجموعه مستند رونمایی بعمل آید، که در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده این امکان وجود ندارد و در انتظار فرصت مناسب هستیم تا در آینده نزدیک و با کاهش محدودیت‌های کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این آثار معنوی رونمایی بعمل آوریم.

کد خبر 5094606

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید امیر نعمتی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی تبریز شهرستان کرج عکس استانها تولید شده مجموعه مستند مادران آفتاب مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی

دریافت 100 MB کد خبر 6089628

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی