Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای اولین بار جلسه هیئت رئیسه جودو در همدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون که به همراه صدیقه کعبی زاده سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، صبح امروز 22 آذر ماه به همدان سفر کرده بود، پس از استقبال از سوی حمید سیفی مدیرکل ورزش استان همدان، معصومه پیردهقان معاون ورزش بانوان استان، قهرمانان و پیشکسوتان استان، با حضور در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: خدمت حمید سیفی که به تازگی به عنوان مدیرکل استان همدان انتخاب شده است، تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از قهرمانان خوشنام جهان و آسیا است و برای او در مسیر جدید آرزوی موفقیت می کنم. امروز روز عزیز و پرافتخاری برای جودو است و ما برای اولین بار است که در استان همدان، جلسات هیئت رییسه را برگزار می کنیم.

وی افزود: امروز عزیزان بزرگی در جمع ما حضور دارند. محمد بیرانوند نماینده سابق خرم آباد و عضو هیات مدیره منطقه آزاد چابهار، سید سعید شاهرخی استاندار محترم همدان، سردار مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی جلیلوند عضو هیات رییسه فدراسیون جودو، ابوالفضل حیدریان رییس سابق فدراسیون کنگ فو، کعبی زاده نایب رییس و سرپرست دبیری فدراسیون، میثم تمیمی بازرس فدراسیون جودو، سامان مدیری خزانه فدراسیون در مراسم حضور دارند.

مبراسماعیلی در ادامه صحبت های خود گفت: امروز یک خبری خوب باید به همه خانواده جودو استان همدان بدهیم، یک خانه جودو به استان تعلق گرفته و امروز افتتاح می شود و امیدوارم این اتفاق خوش یمن باشد، من خاطرات زیادی در این استان دارم، خانه جودو فعلی در شان این استان و قهرمانانش نیست امیدوارم این خانه جودو که افتتاح می شود قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه جودو و قهرمانان بزرگ کاتا و جودو استان می شود.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: استان همدان همیشه از قطبهای بزرگ کشور بوده و چه در بخش کاتا و چه در بخش بانوان همیشه موفق بوده است.

*پناهی سرپرست هیئت جودو استان همدان شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت جودو استان همدان، امروز با حضور آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده، رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون و حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جودو برگزار شد. براین اساس، ضمن تقدیر از زحمات کریمی رئیس سابق هیئت همدان ، محسن پناهی به عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شد.

*مراسم تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان استان همدان برگزار شد

حاشیه جلسه آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده، رئیس و سرپرست دبیری و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، از پیشکسوتان یوسف غلامی، کبری کرمی، علی فاتحی، محمدعلی ایجازی و قهرمانان مریم بربط، علیرضا کریمی ناصر، حمیدرضا کریمی ناصر، فتح اله فریدی وثوق، محمد حسن نجفی تقدیر شد.

*دیدار رئیس فدراسیون جودو با قهرمان المپیک جوانان

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو 21 آذر ماه به صورت سرزده به هیئت جودو قزوین رفت و ضمن  گفتگو با اردشیر موحددانش،  رئیس هیئت و همچنین نایب رئیس وی در جریان مسائل هیات جودو قرار گرفت. دیدار با رامین صفویه، قهرمان المپیک نوجوانان نیز یکی دیگر از برنامه های سفر رئیس فدراسیون جودو به استان قزوین بود که صفویه، میراسماعیلی را در جریان روند تمرینات خود در ایام شیوع ویروس کرونا قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت رئیسه فدراسیون رئیس فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی سرپرست دبیری استان همدان جودو استان خانه جودو حمید سیفی کعبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود