Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد از اقدامات گسترده در خصوص ارتقاء ایمنی در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب روکش آسفالت ، رفع نقاط پر تصادف ، احداث دوربرگردان ، نصب تابلو و علائم ، نگهداری روشنایی ، خط کشی و ... خبر داد و گفت : ارتقای ایمنی راه ها از اصول مهم راهداری است

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درمحمودآباد، مسعود رامی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است كه به این منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به پروژه های ایمن سازی این اداره اشاره و عنوان کرد : اصلاح و ترمیم آسفالت محور محمودآباد به نور با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال و ترمیم و روکش آسفالت محور محمودآباد به آمل و بالعکس به طول 10 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال ، احداث دوربرگردان استاندارد کلوده با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از جمله پروژه های عمرانی این اداره بوده که در دست اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای محمودآباد همچنین از اجرای 5 پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خبر داد و افزود: دوربرگردان بیشه‌کلا ، ساماندهی ورودی روستای زردآب ، تکمیل عملیات روکش آسفالت ابوالحسن آباد به زرداب ، اصلاح پیچ خطرناک محور معلم کلا و روکش اسفالت راه روستایی زنگی کلا سفلی از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام این اداره از محل اعتبارات استانی است.

مهندس رامی مهمترین مأموریت این اداره را نگهداری و تامین ایمنی تردد جاده‌ ها برشمرد و افزود: با توجه به ساحلی بودن و گردشگر پذیر بودن محورهای ارتباطی این شهرستان انتظار داریم شهروندان محترم از ساخت و ساز غیر مجاز ، نصب تابلو و بنر ، ساخت دکه و بساط دستفروشی غیرمجاز در حاشیه و حریم جاده‌ها جدا خودداری نمایند. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتقای ایمنی راه ها از اصول مهم راهداری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد