Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:32:13 GMT

/ خبرهایی از سینما حقیقت /

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۹۹۸۵

پیام ورنر هرتوزگ مستندساز برجسته به جشنواره سینما حقیقت و اعلام پیش فروش بلیت های این رویداد در سایت هاشور از جمله خبرهای امروز است.

ورنر هرتزوگ مستندساز و کارگردان سینمای جهان و خالق آثاری چون فیتزکارالدو، معمای کاسپار هاوزر، الماس سفید، مرد خرس قهوه‌ای و... در پیامی ویدئویی به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اظهار کرد: ایران را دوست دارم و کاش می‌توانستم آنجا باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، متن کامل پیام ویدئویی ورنر هرتزوگ به این شرح است:

«سلام آندره ­یی (فیلم سازی که قرار است بصورت آنلاین درباره سینمای ورنر هرتزوگ صحبت کند). می­ دانم سمینار- کارگاهی برای فیلمسازان و دانشجویان جوان در ایران برگزار می ­کنی... به تو غبطه می ­خورم! چون من این کشور، ایران را دوست دارم. کشوری با سنت شعر و شاعری پنج هزارساله که ضمناً پیشینه‌ی تولید فیلم ­های فوق­ العاده­ ای دارد؛ بنابراین، کاش تو می ­توانستی آنجا باشی، یا کاش من ­هم می ­توانستم آنجا شخصاً کنارت باشم؛ اما نمی‌توانیم...

هرتزوگ در ادامه این پیام می‌گوید: چیزی که در نخستین ایمیل­ هایی که رد و بدل کردیم، توجه­­ ام را جلب کرد، تأملاتی بود درباره‌ی سینما وریته (سینماحقیقت) بنابراین حواس­ات باشد! خود من کسی بودم که همیشه این مفهوم «سینما حقیقت» را موعظه و تبلیغ می ­کردم. حقیقت در سینما، ورای امور مسلم و واقعیت­ های صرف نهفته؛ حقیقت در حیطه­ ای مرموز جاخوش کرده که ما واقعاً نمی ­توانیم تعریف و تبیین ­اش کنیم. من گاه آن را «شور» یا «سرمستی حقیقت» نامیده‌ام. فکر می ­کنم فیلم­ های ایرانی چیزی کشف کرده­ اند که برای ما روشنگری به ارمغان می‌آورد، اما وقتی نوبت به اصطلاح سینماحقیقت می ­رسد، باید آن را کنار بگذاری؛ چون پاسخی بود که نسل دهه ۱۹۶۰ برای جستجوهای خود یافته بود.

پایان‌بخش این پیام چنین است: آندره­ یی، فراتر از آن برو! در آنجا جوان ­های فوق­العاده ­ای کنارت خواهند بود... برایت آرزوی موفقیت می­ کنم. آرزوی موفقیت برای همه شما.»

ورنر هرتزوگ

 فروش بلیت فیلم های سینما حقیقت از ۲۴ آذرماه

فیلم‌های مستند چهاردهمین دوره جشنواره سینما حقیقت به صورت آنلاین در سامانه هاشور نمایش داده می شود و بلیت فروشی از ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هاشور، تمامی فیلم‌های مستند جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین در سامانه «هاشور» نمایش داده خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای تماشای فیلم‌ها به سامانه هاشور به آدرس https://hashure.com  مراجعه کنند.
در سامانه هاشور دو بخش بنام خانه جشنواره و بخش مردمی وجود دارد. بخش خانه جشنواره شامل نمایش تمامی آثار برای میهمانان جشنواره، فیلمسازها ،فعالان حوزه مستند و اصحاب رسانه است که می توانند به شکل رایگان فیلم‌ها را مشاهده کنند.
بخش دیگر اکران عمومی است که علاقمندان می‌توانند برای یک فیلم بلیت تهیه کنند. بلیت خریداری شده برای تماشای هر فیلم فقط در همان تاریخ خریداری شده اعتبار دارد و قابل استفاده است.
بلیت فروشی در سامانه «هاشور»  از دوشنبه ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود و قیمت بلیت باتوجه به نوع فیلم  ۵۰/۰۰۰ ریال، ۷۰/۰۰۰ ریال و  ۰۰۰/ ۱۰۰ ریال خواهد بود و کسانی که عضو خانه سینما نیستند، میهمان جشنواره نیستند و دسترسی به فیلم‌ها ندارند می‌تواند اکانت vip به قیمت ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنند و به تمامی فیلم‌های جشنواره سینماحقیقت در سامانه هاشور دسترسی داشته باشند.
جدول اکران عمومی سامانه هاشور همان جدول اکران عمومی «سینماحقیقت» است که در این پلتفرم‌ عرضه می‌شود اما در بخش خانه جشنواره سامانه هاشورعلاوه بر فیلم‌هایی که در سایر پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شوند آثار دیگری از بخش بین الملل و بخش ملی نیز نمایش داده خواهد شد.
بخش مردمی شامل همه فیلم‌هایی می‌شود که در بخش خانه جشنواره وجود دارد و علاقمندان فیلم‌های مستند می‌توانند به همه آنها از طریق پلتفورم هاشور دسترسی داشته باشند.
بخش دیگر شامل اکران های مردمی است که برنامه متفاوتی دارد و علاقمندان بر اساس علاقمندی‌هایشان می‌توانند فیلم‌ها را روزانه خریداری کنند.
چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» به صورت آنلاین با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۵ آذر تا ۲ دی ماه برگزار می‌شود.

این خبر تا ساعت پایانی روز در راستای اخبار جشنواره حقیقت بروز رسانی می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره سینما حقیقت جشنواره سینما سامانه هاشور خانه جشنواره سینما حقیقت ورنر هرتزوگ نمایش داده فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است