Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه در چهارمین نشست قرارگاه مسکن محرومین استان با تاکید برتسریع در روند احداث و اتمام ۲۰۰۰ واحد سهمیه در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر گفت: همچنین لازم است در روند ساخت و ساز ۳۰۰ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر نیز تسریع ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه جلسات قرارگاه مسکن محرومین بصورت دوهفته‌ای برگزار می‌شود، افزود : به دستور نماینده عالی دولت در استان قرارگاه مسکن محرومان ذیل شورای تامین مسکن استان تشکیل شده است.

گفتنی است که نشست مسکن محرومین استان با حضور بنیاد مسکن، نهاد‌های حمایتی و مدیران عامل بانک‌های عامل برگزار شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسریع در ساخت واحد مسکونی محرومان جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد