Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیلاب‌های ۱۷ و ۱۸ آذرماه به شبکه‌های آب روستایی در شهرستان‌های بیضا، خرم بید، مرودشت و کوهچنار زیان‌هایی بر جای گذاشت.

دلاور نوروزی مدیر امور آبفا شهرستان بیضا، گفت: اقدامات جهادی، عملیات بازسازی خط انتقال آبرسانی به ۳۳ مجموعه  روستایی بیضا در بارندگی‌های اخیر به شدت تخریب شده بود که طی کمترین زمان ممکن بازسازی و روند آبرسانی به روال عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: خط انتقال ۲۰۰ میلیمتری این مجموعه آبرسانی که در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل شدید در رودخانه‌ دشمن زیاری به شدت تخریب شده بود که با فعالیت شبانه روزی و جهادی  ترمیم شد.

نوروزی، تصریح کرد: در این عملیات بازسازی که در رودخانه دشمن زیاری و محلی بسیار ناهموار انجام شد، لوله‌های پلی اتیلن آسیب دیده که در این حادثه با لوله‌های ۲۰۰ میلیمتری فولادی جایگزین شده و با بتن ریزی مناسب و ایجاد حمایت از خط انتقال در برابر حوادث مشابه  محکم شد.

مدیر امور آبفای شهرستان بیضا با اشاره به این موضوع که ما خدمت رسانی به مناطق محروم را در اولویت کار خود قرار داده‌ایم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد،ادامه داد: در تلاشی جهادی این خط انتقال در حداقل زمان ترمیم شد و عملیات آبرسانی به روستا‌های تحت پوشش مجموعه که شامل یک هزار و ۶۰۰ مشترک با جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر است که به روال عادی بازگشت.

ترمیم خط انتقال آبرسانی شهر قادرآباد

غلامحسین شبان رئیس اداره آبفای قادرآباد شهرستان خرم بید نیز افزود: بازسازی و ترمیم خط انتقال آبرسانی شهید عزیزی این شهر که در بارندگی‌های اخیر تخریب و از مدار بهره برداری خارج شده بود، مرمت و روند آبرسانی به شهروندان به حالت معمول بازگشت.

او، اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر و سیل‌های ناشی از آن، نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان به تأسیسات آبرسانی قادرآباد خسارت وارد کرد.

بخشی از شبکه فاضلاب شهر مرودشت ترمیم شد

شبکه فاضلاب شهر مرودشت که در حوادث اخیر دچار خسارت شده بود نیز بازسازی و روند بهره برداری از این شبکه به حالت عادی بازگشت.

روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس اعلام کرد، شبکه ۵۰۰ میلیمتری بتنی فاضلاب شهر مرودشت در عمق ۵ متری زمین باز سازی شد.

به همین منظور واحد بهره برداری فاضلاب امور آبفا شهرستان مرودشت به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری این امور،۳ کیلومتر از شبکه مذکور و کوچه‌های متصل به آن در خیابان ۶۰ متری را علاوه بر ترمیم و استحکام بخشی، مورد شستشو و تخلیه‌و لایروبی سراسری قرار داد.

ترمیم خط انتقال آبرسانی به شهر نودان و روستای چکک

همچنین شهرام اژدری رئیس اداره آبفای نودان شهرستان کوه چنار با تاکید بر بازسازی خط انتقال آب چاه‌های چشمه رنجان شهر نودان ، گفت: با تلاش گروه بهره برداری آب شرکت آبفا فارس خط انتقال آب چاه‌های چشمه رنجان شهر نودان بازسازی و ترمیم شد.

او، بیان کرد: بازسازی، مرمت و استحکام بخشی خط انتقال آب چاه‌های چشمه رنجان شهر نودان به مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی این شهر و ۸۰ متر از خط انتقال آب فلزی ۲۵۰ میلیمتری چاه‌های چشمه رنجان شهر نودان که در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل ناشی از آن، تخریب شده بود، انجام شد و روند آبرسانی به شهروندان نودان و روستای چکک به روال عادی بازگشت.

اژدری، تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر و سیل‌های ناشی از آن، به تاسیسات آبرسانی شهر نودان و روستا‌های تحت پوشش خسارت قابل توجهی وارد کرد که انتظار می رود با همکاری مسئولان و تخصیص اعتبار لازم، روند بازسازی تاسیسات آسیب دیده و جاده‌های دسترسی در دستور کار قرار گیرد.

شهرستان‌های بیضا و کوهچنار در فاصله‌های ۶۵ کیلومتری و ۱۴۴ کیلومتری شمال غرب و غرب و شهرستان‌های مرودشت و خرم بید در فاصله‌های ۴۵ کیلومتری و ۱۴۴ کیلومتری شمال شیراز قرار دارند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آب های روستایی تاسیسات آبرسانی حوادث طبیعی شرکت آب و فاضلاب استان فارس بارندگی های اخیر بارندگی های اخیر خط انتقال آبرسانی خط انتقال آب بهره برداری عادی بازگشت فاضلاب شهر ترمیم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌ها‌خ تایید کرد که شیاطین سرخ در تابستان تلاش ناموفقی برای جذب هری کین داشته‌اند و اظهار داشت که ناتوانی منچستر یونایتد در جذب اهداف اصلی، پروژه بازسازی آنها را به تأخیر می‌اندازد.

کین هدف اصلی یونایتد در تابستان بود، اما با منتفی شدن این انتقال، آنها مجبور شدند به گزینه‌های جایگزین روی بیاورند. باشگاه تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری بلندمدت را هدف قرار دهد و در نهایت با انتقالی ۷۲ میلیون پوندی راسموس هویلوند را به خدمت گرفت.

تن‌هاخ قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بود که درک می‌کند که ممکن است یونایتد نتواند بازیکنان سطح بالایی را جذب کند و حالا در گفت‌وگویی جدید تأیید کرد که یکی از این بازیکنان سطح بالا که یونایتد به دنبال او بوده، هری کین است.

او گفت: «من می‌توانم مهاجمی را ببینم که قبلاً توانایی‌هایش را ثابت کرده است، می‌خواستیم او را به خدمت بگیریم اما نتوانستیم و سپس به سراغ راسموس رفتیم چون او یک استعداد است.

می‌دانید که هری کین در هر فصل حداقل ۳۰ گل برای شما خواهد زد. ما او را می‌خواستیم اما این انتقال انجام نشد. هویلوند بزودی به سطح او خواهد رسید اما این فرایند زمان می‌برد و همین باعث می‌شود که ما زمان بیشتری را برای بازسازی تیم و بردن آن به سطوح بالاتر نیاز داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم