Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه سال جاری صنادیق ۹ هزار و ۳۰۰ مشترک صنادیق صدقات در استان کرمانشاه توسط دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی تخلیه و بیش از ۱۵۷ میلیون تومان صدقه نیز از این طریق جمع آوری شده است.

وی افزود: یکی از روش های نوین و الکترونیکی برای جمع آوری صدقات خانگی استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اتصال دستگاه های کارتخوان اندرویدی به نرم افزار سنا، تصریح کرد: در این روش نیروهای تخلیه گر صندوق‌های صدقات با مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به صورت آنی برای این مشترکین صادر می کنند.

وی ادامه داد: در این روش مشترکین صدقاتی که فاقد صندوق فیزیکی بوده و یا خواهان پرداخت صدقات به صورت غیرنقد هستند می توانند میزان صدقه مورد نظر خود را به صورت الکترونیکی و از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

گفتنی است، صدقات خیران نیک اندیش به منظور تامین هزینه های معیشت، درمان، تحصیل و.. خانوارهای نیازمند هزینه می شود.

کد خبر 5094700

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی صندوق صدقات ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی تبریز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران