Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صباح النعمان» سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که طی شش ماه گذشته بیش از ۱۵۰ عملیات امنیتی علیه داعش انجام شده است.

النعمان در مصاحبه با خبرگزاری عراق (واع) تصریح کرد: در این عملیات که در مناطق صحرایی و کوهستانی صعب‌العبور انجام شد ۲۵۰ نفر از عناصر مهم تروریست بازداشت و بیش از ۵۰ تروریست نیز به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود که این عملیات‌ها با استناد به اطلاعات مهم دریافتی و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عناصر داعش به ویژه عناصر مهم و فرماندهان این گروه تروریستی انجام شد.

به گفته او اطلاعات دریافتی کافی و دقیق بود و اماکن حضور این عناصر تروریستی کامل مشخص شده بود و علاوه بر آن با هماهنگی ائتلاف بین‌المللی در زمینه تبادل اطلاعات و پشتیبانی هوایی، عملیات‌های گسترده‌ای انجام شد.

النعمان همچنین گفت که دستگاه مبارزه با تروریسم یک طرح راهبردی برای مبارزه با افراطی‌گری و باندهای تروریستی را تدوین و اجرای آن را با هدف قرار دادن اماکن حضور این عناصر در استان‌های دیالی، صلاح‌الدین، کرکوک، غرب الأنبار و مناطق کمربندی بغداد را آغاز کرد.

وی با تأکید بر استمرار عملیات‌های امنیتی تا تحقق امنیت و تقویت پیروزی، گفت که طی روزهای آینده عملیات‌های بی‌‌سابقه‌ای اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق داعش عملیات امنیتی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری برگی بویژه زنگ زردگندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کانون‌کوبی و سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی‌نسب اضافه کرد: با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

به گفته وی، عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه‌های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید