Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:26:20 GMT

تداوم فشارها برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۱۰۱۴

تداوم فشارها برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «محمد سالاری» در توئیتی که سه ساعت پیش در حساب توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: در کنار مجموعه اتفاقات کشور، فشارها همچنان برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران آن‌هم مبتنی بر نگاه‌های معطوف به منافع بخشی و شاید هم شخصی و البته در چهارچوبی ‎محرمانه، تداوم دارد.

وی افزود: خواستم بدانند که کمیسیون شهرسازی و کلیت شورای پنجم همه تصمیم گیری ها را رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری در پایان توئیت خود آورده است که جزئیات را بعداً اعلام خواهد کرد.

این درحالیست که امروز رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه‌ی جدیدی که وزارت راه و شهرسازی به شهرداری فرستاده است، گفت: قرار نیست بلند مرتبه‌سازی در منطقه جماران انجام شود.

محسن هاشمی روز یکشنبه در پایان دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای پنجم شهر تهران به خبرنگاران توضیح داد: امروز ساعت هفت و نیم صبح جلسه هم اندیشی با شهردار و برخی معاونشان داشتیم؛ ۲ موضوع مطرح شد که یکی بحث مصوبه جدیدی در مورد منطقه جماران تهران است که از سوی وزارت راه و شهرسازی ارسال شده و یک سری شبهات و ابهامات داشت.

وی ادامه داد: این مصوبه در این جلسه تشریح و توضیح داده شد و از سوی دیگر اعضای شورا نظراتشان را مطرح کردند و در مورد اینکه چگونه باید با این مصوبه جدید برخورد شود، تصمیم گیری شد.

هاشمی یادآور شد: در این مورد هم قرار شد تا رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر و شخص شهردار فقط اطلاع رسانی کنند.

وی همچنین بابیان اینکه که قرار نیست بلندمرتبه سازی در منطقه جماران انجام شود، گفت: همکاران مشاوری گرفته بودند که پارسال در مورد این منطقه نظر داده بود و مجموع مصوبه ارسالی شخص وزیر راه، مورد پسند شهرداری قرار گرفته است و بر این اساس ساخت و ساز در منطقه جماران عمدتاً ۲ یا ۳ طبقه باید باشد.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: در مجموع چندین نقطه مورد ابهام در این مصوبه وجود دارد که شهرداری با آن مخالف است.

پیش از این اهالی و ساکنان محله جماران نیز با ارسال نامه‌ای به شورای شهر تهران، از احتمال لغو محدودیت ارتفاعی جماران گلایه کرده بودند.

برچسب‌ها حسینیه جماران شورای شهر شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسینیه جماران شورای شهر شهر تهران حسینیه جماران شورای شهر شهر تهران اخبار کنکور منطقه جماران شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران