Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اجرای طرح همیاران سلامت در بیمارستان نمازی، گفت: این طرح در سه سطح همیاری، همکاری و مشاوره ویژه کادر درمان و بیماران کرونا در دستور اجرا قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: برای اجرای طرح همیاران فراخوانی منتشر شد و اگرچه قشر خاصی مخاطب این فراخوان نبود اما حلقه اولیه این طرح را طلاب تشکیل دادند و به تدریج مردم عادی، فرهنگیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..اعلام همکاری کردند.

او با بیان اینکه بیمارستان نمازی بزرگترین بیمارستان خاورمیانه است که تمام تخصص‌ها را در خود دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان حضور در این طرح در تمام بخش‌های کرونایی این بیمارستان به صورت شیفیتی حضور دارند.

معاون نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تصریح بر این نکته که اجرای این طرح موجب ایجاد یک بانک اطلاعاتی از جهادگران و یک جریان سازی در سطح کلانشهر شیراز شده است، اظهار کرد:  جهادگران زیادی اکنون متقاضی ورود به این طرح شده‌اند.

مهدوی اضافه کرد: کار از پنج جهادگر در بیمارستان نمازی آغاز شد و در هر شیفت به ۲۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه از سه هفته پیش این طرح آغاز شده و اکتون در هفته پایانی بسر می‌برد، خاطرنشان کرد که با ساماندهی گروه‌های جهادی این طرح در آینده با توجه به وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ هم تدوام خواهد داشت.

معاون نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اعلام این موضوع که بیش از ۱۲۰ نفر برای این طرح ثبت نام کردند اما با مجموع اعلام آمادگی‌های تلفنی این تعداد به ۴۰۰ نفر رسید، افزود: آموزش‌های لازم ویژه این جهادگران پیش از حضور در بیمارستان ارائه شد.

به گفته مهدوی، این طرح با توجه به گستردگی بیمارستان نمازی احتمالا در سری بعد هم جهادگران در این بیمارستان مشغول به خدمت رسانی خواهند شد اما در صورت لزوم به سایر بیمارستان‌ها تسری خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همیاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز كرونا استانی شهرستانها همه باهم علیه کرونا بیمارستان نمازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی