Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در جریان بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دهلران اظهار داشت : درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دهلران تنها مرکز ملکی تامین اجتماعی در شهرستان‌های استان ، خدمات مطلوبی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ادامه داد : روزانه حدود ۳۰ بیمار در آزمایشگاه این مرکز پذیرش می‌شوند.

رمضانی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در راستای ارتقا این مرکز می‌باشد بیان کرد : از کارکنان این مرکز درمانی در شهرستان دهلران که با سعه صدر به بیماران خدمت رسانی می‌کنند قدردانی می‌کنم.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ادامه داد : قدردان همه مسولان استانی و شهرستان نیز هستیم که در در این مسیر حامی قشر زحمتکش درمان هستند.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با کارکنان و کادر درمان درمانگاه دیدار وگفت و گو کرد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی خدمت رسانی پذیرش بیمار مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران