Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تسنیم، یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی، هفته جاری به اتهام سوء استفاده از یکی از نظامیان زن به مدت بیش از یک سال و نیم، بازداشت شد.

 در ادامه انتشار رسوایی های اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی روزنامه معاریو به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم خبر داد این افسر کادر نظامی اعتراف کرد زن تحت امر خود را مجبور به تن دادن به خواسته هایش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تقریبا هفته ای نمی گذرد که اطلاعاتی درباره تعرض نظامیان صهیونیست به همقطاران خود و یا رفتارهای فضاحت بار آنها در رسانه های این رژیم منتشر نشود.

این روزنامه عبری زبان چند روز پیش تر هم اعلام کرد یکی از پرسنل نظامی مامور نگهبانی از یکی از زندان های زنان اقدام به کارگذاشتن دوربین در دستشویی های آن کرده است.این افسر صهیونیست بعد از بازداشت، به تعرض به شماری از زندانیان هم اعتراف کرد.

روزنامه یدیعوت احارانوت هم در گزارشی از شکایت یکی از نظامیان از  مقام ارشد خود گزارشی را منتشر کرد که تاکید می کند مافوقش او را تهدید به تجاوز کرده است اما وقتی از این مسئله شکایت کرد خود او زندانی شده است.

این نظامی که  فقط حروف اول نامش در گزارش ذکر شده است تاکید می کند با وجود آن که خود شاکی این پرونده بوده اما دادگاه نظامی، وی را به جرم غیبت و عدم حضور در پست زندانی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی سوگوریم (srugim) هم در گزارشی از شیوع همجنس بازی در واحدهایی از ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت .

به نوشته این پایگاه عبری زبان، بدترین رفتارها از سوی افسران عالی رتبه تر در دوره های آموزشی و نیز برخی از تمرینات نظامی علیه نظامیان جدیدتر صورت می گیرد.

پدر یکی از نظامیان صهیونیست هم هفته گذشته در گفتگویی با شبکه 13 تلویزیون این رژیم با اشاره به برخی از انحرافات اخلاقی که در ارتش رژیم صهیونیستی به شکل سازمان یافته ای در حال انجام است گفت ما جوان سالمی را تحویل ارتش اسرائیل می دهیم اما فردی منحرف را تحویل می گیریم.

‎این در حالی است که پایگاه عبری زبان تایم اوت به تعرض و رفتارهای غیر اخلاقی نظامیان و نیروهای پلیس و نظامیان ارتش صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان معترض علیه  بنیامین نتانیاهو اعتراف و با انتشار تصاویری از برخی از این رفتارها آن را اقداماتی برنامه ریزی شده توسط نظامیان صهیونیست توصیف کرد.

گفتنی است این اخبار در حالی منتشر می شوند که به گفته کارشناسان اداره نظارت بر مطبوعات اجازه انتشار بسیاری از رسوایی های اخلاقی در ارتش صهیونیستی را نمی دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تجاوز ارتش فساد اخلاقی ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح