Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اهمیت زمان برای افراد، پیشرفت تکنولوژی و پیش رفتن به سوی دنیای مدرن بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گنجی پخش، بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند چرا که فروش اینترنتی محدویت‌های فروشگاه‌های سنتی از جمله فضای فیزیکی را ندارد و به راحتی می‌توان طیف وسیعی از محصولات را به مشتریان بدون وجود محدودیت جغرافیایی نمایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش یک فروشگاه اینترنتی است که با ارائه محصولات اورجینال در زمینه مراقبت و نگهداری از خودرو، نیاز هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و نگرانی و دغدغه افراد را بابت خرید کالای تقلبی از بین برده است.

فروشگاه گنجی پخش از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه تامین فروش خرده و عمده محصولات نگهداری از خودرو Car Care و دیتیلینگ خودرو شروع کرده و از همان ابتدای تاسیس ارتباط خوبی با تولیدکنندگان محصولات مراقبت از خودرو درجه یک در سطح جهانی داشته است.

مجموعه گنجی پخش از سال ۹۷ برای اوین بار از امکان فروشندگی (Marketplace) برای همکاران در زمینه محصولات خودرویی رونمایی کرده و تاکنون موقف به جذب و همکاری با نمایندگی ها و وارد کننده های رسمی برندهای متعبر دنیا در ایران شده است.

محصولات Car Care و دیتیلینگ خودرو گنجی پخش

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش  طیف کاملی از محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو شامل انواع پوشش نانو سرامیک، انواع دستگاه پولیش خودرو، انواع تمیزکننده مخصوص خودرو مانند سقف و صندلی و داشبورد، رینگ و لاستیک، موتورو انواع خوشبوکننده، همین طور لوازم جانبی ماشین مانند تیغه های برف پاک کن و کفپوش خودرو می شود؛ این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت از برترین برندها در فروشگاه اینترنتی گنجی پخش موجود است.

خدمات دیتیلینگ خودرو گنجی پخش

پولیش و احیای رنگ حرفه ای خودرو و اجرای پوشش نانو سرامیک از جمله خدمات بخش دیتیلینگ گنجی پخش به شمار می‌رود و می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین و در عین حال یکی از حساس‌ترین خدمات ارائه شده در این مجموعه می‌باشد. پولیش رنگ بدنه یکی از راه‌های ترمیم خط و خش‌های سطحی روی رنگ بدنه‌ی خودرو است.

در انجام تمامی خدمات این بخش از مواد اورجینالی که در سایت به فروش می‌رسد استفاده شده که می توان به استفاده از بهترین پد و مواد پولیش، همچنین جدیدترین دستگاه پولیشرحرفه ای خودرو از نوع های پولیشر اوربیتال و چرخشی اشاره نمود.

اما در مورد سالم نگه‌داشتن رنگ بدنه خودرو همه می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. گنجی پخش برای این موضوع هم راهکاری ارائه کرده و آن استفاده از پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو است.

قبل از ایجاد خط و خش، میبایست برای اجرای نانو سرامیک اقدام نمود که موجب آبگریز شدن و مقاوم کردن بدنه در برابر هر گونه خط و خش می‌شود. اجرای آن نیاز به آموزش داشته و برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است از سرامیک های با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

آموزش دیتیلینگ دیتیلینگ خودرو در مجموعه گنجی پخش

علاوه بر محصولات و خدمات دیتیلینگ حرفه ای خودرو، سالهاست که گنجی پخش در بخش آموزش دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو نیز فعالیت دارد و با وجود گذشت زمان هنوز هم برای کار خود شور و اشتیاق دارد و دست از تلاش برنمی‌دارد تا با ارائه خدمات بهتر و به روزتر به مشتریان، رضایت آنها را چند برابر کند.

آموزش دیتیلینگ حرفه‌ای گنجی پخش بصورت عملی و در سه جلسه به صورت کاملا خصوصی برگذار و در پایان دوره با ارائه مدرک معتبر و پشتیبانی به اتمام می‌رسد.

سخن پایانی

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش بزرگترین و معتبرترین مرجع مراقبت و نگهداری از خودرو در ایران همواره در تلاش است تا با بهبود خدمات خود رضایت مشتریانش را جلب نماید، از این رو در تلاش است تا با ارائه بروزترین خدمات و محصولات نیاز مشتریان خود را مرتفع سازد و این افتخار ماست که اولین انتخاب مشتریان در بازار ایران هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروش اینترنتی مراقبت و نگهداری از خودرو حرفه ای خودرو نانو سرامیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟