Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:13:45 GMT

به رئال باختیم ولی قهرمان لالیگا می شویم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۲۹۳

به رئال باختیم ولی قهرمان لالیگا می شویم

انریکه سرزو به آینده اتلتیکو مادرید در فصل جاری خوشبینی خاصی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار، با دو گل در زمین رئال شکست خورد. اتلتیکو 26 بازی متوالی در لالیگا نباخته بود و در صدر جدول هم بود ولی برابر رقیب بزرگتر خود حرفی برای گفتن نداشت.

پس از این شکست، انتقادات به تیم دیه گو سیمئونه افزایش یافته و بسیاری معتقدند در ادامه فصل،  اتلتیکو صدر را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو اما مخالف این عقیده است. او به رادیو مارکا گفت:« این بهترین بازی ما نبود ولی واقعیت این است که این نخستین شکست مان در لالیگا بود و اولین باری که دو گل به ما زدند. امشب نوبت شکست ما برابر رئال بود ولی با یک بازی کمتر، سه امتیاز هنوز بیشتر از رئال داریم. معتقدم با وجود این شکست، آینده خوبی در این فصل خواهیم داشت و می توانیم قهرمان شویم. سعی می کنیم بازی بعدی را ببریم تا این شکست فراموش شود.»

 

عصبانیت ژوائو فلیکس پس از تعویض:« همه دوست دارند بازی کنند و 90 دقیقه در میدان باشند. البته باید درک کرد که تیم پر از بازیکنان خوب و باکیفیت است و به همه باید بازی برسد. برخی مواقع بازیکن هم روز خوبی را پشت سر نمی گذارد و همین مزید بر علت می شود تا از تعویض عصبانی شود.»

 

انریکه سرزو (رئیس باشگاه) رئال مادرید اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

شکست بارسا قهرمانی دشمن دیرینه را قطعی کرد؛ لوس‌بلانکوس برای سی‌وششمین بار فاتح لالیگا شد.

طرفداری | رئال مادرید قهرمان فصل 24-2023 لالیگا شد.

با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد. تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لالیگا رئال مادرید (36 قهرمانی) بارسلونا (27 قهرمانی) اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی) اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی) والنسیا (6 قهرمانی)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم