Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:33:40 GMT

فعالیت 1200 بسیجی در طرح محله محور مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۶۵۶

فعالیت 1200 بسیجی در طرح محله محور مقابله با کرونا

سعادت الله عزیزی گفت: ۱۲۰۰نفر نیروی بسیجی در طرح محله محور شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا در گچساران به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سعادت الله  عزیزی عصر امروز در نشست ستاد مقابله با  کرونا شهرستان گچساران که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: از زمان آغاز طرح محله محور   تا کنون اقدامات لازم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سطح ناحیه و پایگاه‌های مقاومت بسیج   محلات در سطح شهر و روستا کمیته‌ها تشکیل شده است و اکنون تیم‌ها در حال فعالیت هستند.

عزیزی ابراز کرد با اجرای طرح  محله محور شهید سلیمانی در قالب پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت در راستای  عملیات غربالگری برای مدیریت و کنترل همه‌گیری بیماری کرونا آغاز شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: هم اکنون تیم رصد با 2عضو در قالب ۴۰خانوار تشکیل شده که  وضعیت خانواده ها را  بررسی و مورد ارزیابی قرار می‌دهند و به صورت شبانه روز خانوارها را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک ناهماهنگی با شبکه بهداشت  در زمینه معرفی سفیران سلامت وجود دارد، عنوان کرد: تیم حمایتی که زیر نظر بسیج است از قبل از آغاز این طرح  فعالیت خود را از آغاز  کرده و این تیم مستقیما تحت نظارت ناحیه مقاومت بسیج است.

عزیزی ادامه داد:  در حال حاضر  در طرح محله محور شهید سلیمانی بسته های کمک معیشتی و بهداشتی پس ازشناسایی در اختیار خانوارهای آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۲۰۰نفر نیروی بسیجی در طرح محله محور شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا در گچساران به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محله محور شهید سلیمانی طرح محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین