Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:55:46 GMT

شکست آنتورپ مقابل تیم صدرنشین در حضور بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۴۰۶۲

شکست آنتورپ مقابل تیم صدرنشین در حضور بیرانوند

به گزارش ایرنا، تیم‌های آنتورپ و بروژ بلژیک در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های ژوپیلرلیگ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد.

علیرضا بیرانوند بعد از نمایش درخشان مقابل تاتنهام، این بار نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. کرپین دیاتا و متس ریتس در دقایق ۳ و ۴۹ برای بروژ گلزنی کردند تا این تیم با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و آنتورپ با ۲۵ امتیازدر جایگاه هشتم بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است جرمی گلین، بازیکن تیم آنتورپ از دقیقه ۱۶ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیمش حدود ۷۵ دقیقه با یک یار کمتر بازی کند.

برچسب‌ها بلژیک علیرضا بیرانوند آنتورپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بلژیک علیرضا بیرانوند آنتورپ بلژیک علیرضا بیرانوند آنتورپ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی