Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:20:16 GMT

هندبال برتر مردان: تیم گچساران برابر قم شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۴۴۱۰

هندبال برتر مردان: تیم گچساران برابر قم شکست خورد

به گزارش ایرنا، در این بازی که از روز چهارم گروه اول این دیدارها عصر یکشنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا برگزار شد تیم پاس ناجا قم با نتیجه ۲۷ و بر ۲۶ از سد نفت و گاز تیم مسجد سلیمان گذشت.

هر ۲ تیم در این دیدار، بازی محکم و برابری را ارائه دادند و در نیمه نخست دروازه‌بان تیم نفت و گار با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و فشردگی این بازی موجب شد تا این نیمه با برتری ۱۴ بر ۱۳ قمی‌ها پایان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم ۲ تیم تفاوت زیادی نسبت به هم نداشتند و تا آخرین لحظه دست از حمله نکشیدند و در نهایت این بازی زیبا با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود تیم پاس ناجا قم پایان یافت.

آخرین بازی پایانی این گروه و از ساعت ۱۹ امروز (بیست و سوم آذرماه ۹۹) تیم ستارگان دشتستان به مصاف پرسپولیس بهبهان می‌رود تا پرونده این گروه در مرحله برگشت بسته شود.

در این گروه هم اینک تیم شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ذوب آهن اصفهان هم با ۱۱ امتیاز دوم است و منتظر شروع بازی‌های دور سوم که هنوز زمان و مکان آن مشخص نشده است، هستند.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.            

سی و سومین دوره این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا  بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس شهرصدرا شیراز لیگ برتر هندبال فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان