Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:40:59 GMT

استقلال 8 طلسم را در مشهد شکست و به تهران برگشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۴۷۱۰

استقلال 8 طلسم را در مشهد شکست و به تهران برگشت

استقلال با پیروزی برابر شهر خودرو چند آمار جالب به ثبت رساند

پیروزی استقلال برابر شهر خودرو جدا از صدرنشینی این تیم چند آمار جالب را برای آبی های تهرانی به همراه داشت.

به گزارش طرفداری، استقلال تا قبل از بازی با صنعت نفت فشار زیادی را از سوی هواداران خود حس می کرد و نمایش ضعیف این تیم باعث شده بسیاری از موفقیت این تیم ناامید شوند اما  پیروزی دو بر صفر برابر شهر خودرو کافی بود تا  آبی ها هم به صدرجدول رده بندی صعود کنند و هم از نظر آماری چند رکورد جالب را به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماری که خواندن آن جالب است:

1- اولین گل در نیمه اول

استقلال در 5 بازی اول خود برابر مس رفسنجان، فولاد، پیکان، ماشین سازی و صنعت نفت هرگز موفق نشده بود در نیمه اول گل بزند اما حالا روند این تیم در بازی با شهر خودرو کاملا متفاوت بود، جایی که آبی ها موفق شدند در نیمه اول 2 گل وارد دروازه حریف خود کنند و این رکورد منفی را از کارنامه پاک کنند.

2- اولین برد در ورزشگاه امام رضا

در طول بازی هایی که در ورزشگاه امام رضا برگزار شده استقلال برای اولین بار موفق شد برنده از زمین بازی خارج شود. این یعنی فکری توانست طلسم این ورزشگاه را بشکند و با یک پیروزی شیرین از زمین بازی خارج شود.

3- اولین پیروزی خارج از خانه

استقلال با پروزی برابر شهرخودرو توانست برای اولین بار در یک بازی خارج از خانه برنده شود. آبی ها پیش از این خارج از خانه از فولاد شکست خورده بودند و برابر پیکان به نتیجه یک بر یک دست پیدا کردند.

4- اولین گل سبحان خاقانی در اولین بازی

پیش از شروع بازی هیچکس حدس نمی زند محمود فکری بخواهد از بازیکنی به نام سبحان خاقانی استفاده کند، بازیکنی که در 5 بازی قبلی تنها دقایقی برابر پیکان بازی کرده بود.

خاقانی بازی کرد و گل اول استقلال را زد، به جز این او نمایش بسیار خوبی داشت و بین مهره های هجومی آبی ها یکی از بهترین ها بود.

خوشحالی بعد از گل سبحان خاقانی 5- اولین کاپیتانی داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان امروز برای اولین بار در دوران حضورش در استقلال بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و اتفاقا نمایش خیلی خوبی هم داشت. او امروز در غیاب وریا غفوری، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری کاپیتان استقلال شد و به خوبی تیمش را در زمین رهبری کرد.

داریوش شجاعیان 6- اولین پاس گل مهدی پور

دومین تجربه حضور مهدی مهدی پور در ترکیب اصلی استقلال برای این تیم شیرین بود، او روی گل دوم استقلال پاس زیبایی به دانشگر داد و موفق شد اولین پاس گل خود را به ثبت برساند.

7- اولین صدرنشینی استقلال

استقلال برای اولین بار درطول لیگ بیستم موفق شد بعد از پیروزی برابر شهرخودرو به صدرجدول برود. البته نباید فراموش کرد صدرنشینی استقلال به خاطر دو بازی عقب افتاده پرسپولیس است و قرمزها می توانند صدرجدول را از استقلال پس بگیرند.

8- دانشگر، اولین بازی فیکس و اولین گل

محمد دانشگر بعد از پشت سر گذاشتن هفته های ابتدایی امروز برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان رفت و اتفاقا موفق شد اولین گل فصل خود را بزند.

طبیعی است اگر دانشگر آماده و به دور از حاشیه باشد، می تواند خیلی به استقلال کمک کند.  

محمد دانشگر

 

همچنین بخوانید:

شهر خودرو 0-2 استقلال / سلام استقلال به صدر جدول!

محمد نادری و تجربه اولین مصدومیت با پیراهن استقلال

شهر خودرو 0-2 استقلال / سلام استقلال به صدر جدول!

استقلال با دو گل طلسم عجیب را شکست

محمد دانشگر بازهم با گل برگشت

شهر خودرو و تحمل 65 دقیقه بازی 10 نفره

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای اولین بار شهر خودرو برابر شهر اولین گل موفق شد آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!

شرکت پتروشیمی خلیج فارس مالک جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات مدیریتی خود بعداز عزل علی خطیر از مدیرعاملی، دست به تغییر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه زد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد. خواجه‌گیری عجیب ترین انتصاب خطیر بود که جای علی سامره را گرفت. درباره این فرد و حواشی اش حرف و سخن بسیار است و معلوم نیست به چه دلیل یک فرد بازاری که سابقه محرومیت اخلاقی هم داشته، سر از نیمکت تیم استقلال در آورده بود. 

نکونام با این فرد بی ربط در استقلال، به شدت اختلاف داشت و او را به تمرین راه نمی‌داد.

استقلال در حال حاضر با سرپرست موقت اداره می‌شود و گفته شده که بزودی مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها