Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز یکشنبه جزئیاتی از شمار عملیات ویژه خود طی 6 ماه اخیر و تعداد تروریست های داعشی که طی آن دستگیر یا کشته شدند اعلام کرد.

«صباح النعمان»، سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به دستگاه مبارزه با تروریسم عراق دستور داد تا ضمن تداوم فشار بر هسته های تروریستی داعش، برای از بین بردن کامل این گروه و دستیابی به پیروزی های بیشتر، عناصر باقی مانده از داعش را تعقیب و پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق ضمن اشاره به اینکه این دستگاه استراتژی خاصی برای مبارزه با افراط گرایی و گروه های تروریستی آغاز کرده است، توضیح داد که انجام این استراتژی از طریق عملیات ویژه، برق آسا و فوری و هدف قرار دادن مکان حضور عناصر تروریستی به ویژه در استان های دیالی، صلاح الدین، کرکوک، غرب الانبار و کمربند بغداد آغاز شد.

وی تاکید کرد که طی 6 ماه اخیر دستگاه مبارزه با تروریسم بیش از 150 عملیات انجام داد که در این عملیات 250 تن از رهبران سطح بالای داعش دستگیر و 50 داعشی دیگر کشته شدند و همه این عملیات ها در مناطق حضور این تروریست ها در بیابان یا کوه های بسیار صعب العبور بود.

النعمان در ادامه اظهار داشت که توانایی ها، آموزش ها و مجهز بودن دستگاه مبارزه با تروریسم، نیروهای آن را قادر ساخت تا به مناطق دور دست و پناهگاه هایی که داعش در آن حضور داشت، دست یابند.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم توضیح داد که هماهنگی بالای فرماندهی ستاد عملیات مشترک، نیروی هوایی ارتش و جنگنده های ائتلاف بین المللی در همه سطوح نقش بسزایی در کمک به عملیات دستگاه مبارزه با تروریسم و موفقیت آن داشت.

وی ضمن اشاره به نقش اطلاعاتی ائتلاف بین المللی در این عملیات ها، بیان کرد که همه عملیات های دستگاه مبارزه با تروریسم بر اساس اطلاعات دقیق و تلاش های اطلاعاتی بسیار و مشخص کردن دقیق مناطق حضور گروه های تروریستی علاوه بر هماهنگی با ائتلاف بین المللی و پشتیبانی هوایی آنها انجام شد.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم همچنین گفت که اکثریت این عملیات ها بر اساس اعترافات تروریست هایی که دستگیر می شدند علاوه بر اطلاعات به دست آمده انجام می شد.

وی تاکید کرد که عملیات دستگاه مبارزه با تروریسم تا زمان تحقق امنیت کامل و پیروزی بر تمامی هسته های باقی مانده از گروه های تروریستی ادامه دارد و طی روزهای آتی، عملیات ویژه دیگری در راه است.

 

السومریه نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: داعش جام نیوز عراق دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عملیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری برگی بویژه زنگ زردگندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کانون‌کوبی و سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی‌نسب اضافه کرد: با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

به گفته وی، عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه‌های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی