Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز یکشنبه در سپاه این شهرستان اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در غرب گیلان برگزار می شود و خبرنگاران رسانه های آستارا، تالش و رضوانشهر می توانند در آن شرکت کنند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری افزود: ترویج فرهنگ مکتب شهید سلیمانی، بزرگداشت مقام این شهید، گام دوم انقلاب از دیدگاه او و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی براری غربالگری محله به محله کرونا از محورهای جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری تحلیلی و نشریات تا ۱۰ دی ماه آثار خود را در قالب های خبر، یادداشت، گزارش و عکس به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر بسیج رسانه آستارا ارسال یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی sardar.delha.astara@gmail.com یا به شماره واتساپ ۰۹۳۸۸۷۲۹۴۹۵ ارسال کنند.

وی بیان کرد: به نفرات اول تا سوم بخش های خبر، یادداشت، گزارش و عکس به ترتیب پنج میلیون ، سه میلیون و ۲ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

قنبری گفت: سپاه آستارا با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه و اتحادیه انجمن های اسلامی این شهرستان جشنواره را برگزار می کند و سردار سلیمانی الگوی رفتاری آزادگان جهان است و یاد آن مجاهد به عنوان سیدالشهدا مدافع حرم در خاطره ها زنده خواهد ماند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المنهدس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

شیوع ویروس کرونا که جهان را درگیر خود کرده، باعث محدودیت در اجتماعات و برنامه های مردمی شده است و اغلب آئین ها در فضای مجازی برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.

برچسب‌ها آستارا رضوانشهر رسانه گیلان تالش قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا رضوانشهر رسانه گیلان تالش قاسم سلیمانی آستارا رضوانشهر رسانه گیلان تالش قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور