Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:46:24 GMT

تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۰۲۵

تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

نامبر مسکینگ (Number masking) سرویسی است که در ایران آن را با نام تماس امن می شناسند و بهترین روش برای پنهان سازی شماره از سایر مشتریان یک سرویس است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویپ نود و هشت، به واسطه تماس امن طرفین یک کسب و کار (به عنوان مثال سرویس دهنده و سرویس گیرنده، خریدار و فروشنده) بدون اطلاع از شماره مخابراتی طرف مقابل از طریق یک شماره واسط بتوانند با یکدیگر تماس صوتی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویپ ۹۸ با همکاری اپراتورهای برتر کشور ضمن ارائه خدمات به چند کسب و کار بزرگ، آماده ارائه این سرویس به کسب و کارها و استارتاپ ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. این محصول تمامی الزامات قانونی جهت ارایه سرویس را داراست.

این سامانه ایده‌آل مناسب مشاغلی است که اطلاعات مشتری را با شخص ثالث به اشتراک می‌گذارند و امکان برقراری ارتباط مستقیم را بدون نیاز به اپراتور خارجی یا اشتراک‌گذاری جزئیات تماس مشتری، فراهم می‌آورند.

به طور مثال مرکز مشاوره آنلاین حقوقی که از تماس امن استفاده می‌کند، برای برقراری ارتباط بین کارشناس حقوقی و مشاوره گیرنده؛ بدون اینکه شماره تلفن‌های آنها را در معرض نمایش یکدیگر بگذارد، خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد. در واقع در تماس امن به جای اتصال مستقیم دو نفر، از پلی برای اتصال آنها و محافظت از اطلاعات خصوصی‌شان استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از سامانه تماس امن

امنیت و حفظ حریم خصوصی، اصلی‌ترین نگرانی‌ افراد علی الخصوص هنگام صحبت با تلفن است؛ اما حفظ حریم شخصی تنها مزیت سیستم مدرن تماس امن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند موارد زیر به عنوان مزیت‌های تماس امن به شمار می‌روند:

ناشناس ماندن کاربر

با استفاده از سامانه تماس امن برای ارائه خدمات، شماره‌های شخصی هر دو طرف نقاب‌دار شده و ناشناس می‌مانند و محیطی امن و بدون اختلال برای ارتباطی امن ایجاد می‌شود.

تجربه مشتریان

دانستن اینکه شماره شما ایمن است، خیال کاربران را آسوده نموده و آماده برقراری ارتباط با مشاغل و دریافت خدمات خواهد نمود.

کنترل ارتباطات

سیستم تماس امن، ابتدا با تنظیم پیام‌های صوتی و پاسخ خودکار برای کنترل زمان تعامل کاربران با یکدیگر و در مرحله دوم، با نگه داشتن طرفین بر روی یک خط تلفن، مانع از این می‌شود که افراد از طریق ارتباطات خصوصی دچار مشکل شوند.

بهینه سازی

با استفاده از تماس امن، دیگر نیازی به اپراتوری که مسئولیت برقراری ارتباط بین طرفین را داشته باشد، نیست.

ضبط مکالمات

تمامی تماس‌ها در سیستم تماس امن، قابل پیگیری است زیرا کلیه مکالمات در مرکز تلفن ضبط می‌شوند.

کسب اعتبار

در صورتی که کسب و کاری از سیستم تماس امن استفاده کند، مشتری با آگاهی از حفظ حریم خصوصی وی، به خدمات شرکت اعتماد بیشتری نموده و در نتیجه این سامانه سبب افزایش اعتبار شرکت خواهد شد.

تماس رایگان

برقرای ارتباط در سامانه تماس امن، کاملاً رایگان بوده و هیج هزینه‌ای بر کارشناس و مشتری تحمیل نخواهد شد.

کاهش شکایات

استفاده از سرویس تماس امن، علاوه بر اینکه میزان رضایت کاربران را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد، دغدغه و نگرانی شرکت‌های خدمات دهنده را تا نیز حد زیادی کاهش می‌دهد، چرا که با کاهش شکایات مشتریان، شرکت‌ها قادر خواهد بود وقت و انرژی خود را روی روش‌های رشد و توسعه کسب و کار متمرکز نموده و بازدهی و عملکرد کلی خود را بهبود بخشند.

تماس امن مورد استفاده چه کسب و کارهایی است؟

. تاکسی‌های آنلاین (پنهان سازی شماره راننده و مسافر)

. شرکت‌های اینترنتی (پنهان سازی شماره مشترک و نصاب اینترنت)

. اپلیکیشن‌های خرید و فروش (پنهان سازی شماره فروشنده و خریدار)

. سامانه‌های مشاوره تلفنی (پنهان سازی شماره مشاور و متقاضی مشاوره)

. و ...

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تماس امن پنهان سازی شماره برقراری ارتباط کسب و کار تماس امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین اعتبار خود را نزد مردم این کشور از دست داده و در پایان دوران ریاست جمهوری‌اش(۲۰ مه) هیچ مشروعیتی نخواهد داشت.

در گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه آمده است: ولودیمیر زلنسکی در نبرد برای تسخیر قلب و روح اوکراینی‌‎ها، به وضوح در مسیر شکست قرار دارد و این ناکامی از پیش‌ نمایان‌تر است زیرا مشروعیت او در پایان دوران پنج ساله ریاست جمهوری‌اش در ۲۰ مه(۳۱ اردیبهشت)، پایان خواهد یافت.

این نهاد اطلاعاتی تاکید کرد که برای آمریکا اهمیتی ندارد که چه کسی رییس جمهور اوکراین است بلکه «مهم‌ترین موضوع این است که آن شخص بتواند به نبرد مسلحانه با روسیه ادامه دهد و جنگ تا آخرین اوکراینی باید ادامه یابد.»

در گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه به این نکته نیز اشاره شده است که «کشورهای غربی درباره هرگونه تغییر در افکار عمومی اوکراین نگرانی به مراتب بیشتری دارند. وزارت خارجه آمریکا و سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که شهروندان اوکراینی بیش از پیش از جنگ فرسایشی با روسیه به ستوه آمده‌اند. آنها همچنین اعتماد خود را به نهادهای دولتی از دست داده و دلسردی به سرعت این کشور را فرامی‌گیرد. همچنین براساس گزارش‌ها، آمار فرار از خدمت و تسلیم شدن‌ داوطلبانه، بین نیروهای مسلح اوکراین افزایش یافته است.»

با این حال، به نوشته این نهاد، آمریکا و کشورهای اروپایی «تمایل دارند تا زلنسکی در جایگاهش باقی بماند زیرا او در برنامه‌ها و طرح‌های تامین مالی جنگ که هم برای مقامات رژیم کی‌یف و هم برای تولیدکنندگان سلاح در غرب منفعت کلانی دارد، چهره‌ای کلیدی محسوب می‌شود. شایان ذکر است که واشنگتن و متحدانش در تلاش هستند تا مخالفان زلنسکی را در اوکراین متقاعد کنند تا فعلا خویشتنداری از خود نشان دهند.»

کد خبر 6098266

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!