Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از برپایی غرفه دستاوردهای پژوهشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان به‌مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال برنامه‌های هفته پژوهش به‌صورت مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پژوهش یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه است و توجه به این مقوله می‌تواند گامی مهم و موثر در راستای توسعه استان زنجان را در برداشته باشد.

انصاری پژوهش را یکی از ارکان پیشرفت هر کشور خواند و خواستار توجه بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی سطح استان به امر پژوهش و پژوهش محوری شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور به کمک پارک علم و فناوری وظیفه تولید علم در کشور را برعهده دارند که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌تواند در تبدیل علم به ثروت و عملی کردن نتایج پژوهشی نقشی مهم و مفید را ایفاء کند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان مریضی محمد رضا انصاری پژوهش توسعه آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴