Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ع ز که به شیره تریاک اعتیاد دارد می‌گوید: ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۲۵ آبان از منطقه دانیال همسر برادر خود را به بهانه خرید مایحتاج زندگی سوار ماشین کردم و پس از ساعتی چرخیدن در خیابان‌ها بحثمان بالا گرفت.

بیشتر بخوانید

جزئیات گروگان‌گیری در شهرک فاطمیه قم+ فیلم


متهم که پیشتر اسلحه‌ای تهیه کرده بود این طور ادامه داد: با بالا گرفتن بحث از او خواستم اشتباهات گذشته را ادامه ندهد، اما زمانی که با مخالفت او روبرو شدم اسلحه را به طرفش نشانه رفتم و تنها یک تیر به سرش زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم گفت: جنازه مقتول را در حوالی بلوار فردوسی و در مکانی خلوت رها کرده و با برادرم تماس گرفتم و به او اطلاع دادم.


او در ادامه از انگیزه اش برای آدم ربایی و گروگانگیری صحبت کرد و گفت: با همراه داشتن اسلحه سوار اتوبوس در شهرک فاطمیه شدم و با کم شدن تعداد مسافران از راننده خواستم خودرو را متوقف کند.


متهم افزود: در تماس با نیروی انتظامی قصدم برای گروگانگیری را اطلاع دادم و از آن‌ها ملاقات با خوانواده ام را خواستار شدم.


ع ز می گوید: برادرانم که به دیدنم آمدند با بغل کردن من دستانم را به سمت آسمان گرفتند و پس از خلع سلاح مرا به ماموران تحویل دادند.


او تاکید می‌کند: قصد آسیب زدن به هیچ یک از گروگان‌ها را نداشته و تنها می خواسته خانواده اش را بار دیگر ملاقات کند.


دادستان عمومی و انقلاب قم هم با اشاره به سابقه دار بودن متهم گفت: درخواست دادستانی اشد مجازات و تعیین حکم محاربه برای متهم است.


حجت السلام و المسلمین غریب افزود: دستگاه قضایی و انتظامی استان با تمام قدرت با این دست اقدامات و جرایم خشن مقابله می‌کند و با قاطعیت با این متهمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروگان گیری اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم