Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس شامگاه یکشنبه در دیدار با علیرضا سهرابیان اظهار داشت: گلستان از جمله مناطق مستعد در ورزش های آبی به خصوص قایقرانی است که حمایت فدراسیون از ورزشکاران استان با ایجاد زیرساخت های اصلی رونق این ورزش می تواند موجب رونق بیشتر این ورزش و شناسایی استعدادهای جدید قایقرانی منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از اهداف توسعه ای گلستان برای رونق قایقرانی، حمایت از حضور تیمی در لیگ برتر فصل آینده است که با تمام توان از تیم استان برای کسب عنوان شایسته در جمع برترین های کشور حمایت خواهیم کرد.

استاندار گلستان حضور مدال آورانی مانند عادل مجللی با سابقه کسب چندین مدال معتبر و حضور در المپیک را از جمله الگوهای مناسب برای جوانان علاقمند قایقرانی استان دانست و بر ضرورت حمایت از این مدال آوران تاکید کرد.

سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم در این دیدار خواستار حمایت استاندار و ورزش گلستان از قایقرانی و کمک به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای رونق این ورزش شد.

**

فرماندار رامیان گفت که با گذشت ۹۷ روز از وقوع زلزله در این شهرستان، هشت واحد مسکونی تخریب شده ناشی از این حادثه قهری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جواد صادقلو با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و ضرورت اسکان موقت زلزله زدگان در خانه ها گفت: با همکاری شوراها و دهیاران روستاهای ویرو و قورچای که بیشترین خسارت را از زلزله متحمل شدند همه زلزله زدگان ساماندهی شده و برخی در منازل اقوام و فامیل و برخی در روستاهای همجوار اسکان یافتند.

وی اظهار داشت: عملیات ساخت بقیه خانه های تخریب شده ناشی از زلزله هم با قوت ادامه دارد.

بر اثر زلزله شهریور ماه امسال ۲۱۱ واحد مسکونی در ۱۰ روستای کوهستانی رامیان تخریب شد.

برچسب‌ها قایقرانی رامیان وزارت ورزش و جوانان گلستان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی رامیان وزارت ورزش و جوانان گلستان زلزله قایقرانی رامیان وزارت ورزش و جوانان گلستان زلزله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گلستان از طرح نور

دریافت 27 MB کد خبر 6093522

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده