Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در این بازی با گل بابی رید عقب افتادند ولی در نهایت گلزنی محمد صلاح از روی نقطه پنالتی موجب شد تا دست خالی کریون کاتیج را ترک نکنند. 

یورگن کلوپ فشردگی برنامه بازی ها را عاملی تاثیر گذار روی شروع بد تیمش در بازی با فولام عنوان کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شروع بد بازی طی 30 دقیقه ابتدایی موجب شد تا شاگردان کلوپ بخش زیادی از بازی را به تلاش برای زدن گل تساوی بخش سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در مصاحبه پس از بازی گفت که او به تنهایی نمی تواند حلال تمامی مشکلات درون زمین باشد و بخشی از کار به همت بازیکنانش بر می گردد.

(در ابتدای بازی) خوب بازی نکردیم. نمی دانم آیا بازیکنان نیاز داشتند از خواب بیدار شوند یا نه ولی من که نمی توانم یک کتاب بنویسم، آن را به داخل زمین پرتاب کنم و به آن ها بگویم آن را بخوانید! چیزی که من می خواستم این بود که تکانی به خودمان بدهیم و از نو شروع کنیم. اگر خوب شروع کنید بهتر است ولی اگر شروع خوبی نداشته باشید، باز هم فرصت وجود دارد تا دوباره و دوباره و دوباره شروع کنید. برای این که در بازی جا بیافتیم، به نیم ساعت فرصت نیاز داشتیم. به همین خاطر کمی روی بازیکنان مان فریاد زدم. 

کلوپ در ادامه افزود:

پس از نیم ساعت اوضاع بهتر شد؛ خوب نه ولی بهتر بود و نیمه دوم خوب پیش رفت. بنابراین زمانی که فولام کنترل را در دست داشت و هواداران شان هم آن ها را برای کسب نتیجه تشویق می کردند، حریف طی یکی-دو صحنه خوش شانس بود: فرصتی که هندو (جوردن هندرسون) به دست آورد یک فرصت بزرگ بود. کرتیس (جونز) هم خیلی خوب پا به توپ شد و ضربه پایانی خوبی هم زد که دروازه بان مهار خوبی داشت. می توانستیم به چیز بیشتری برسیم ولی 30 دقیقه ابتدایی خوب نبود. امکان داشت در آن 30 دقیقه بازی را ببازیم اما این اتفاق نیافتاد و 60 دقیقه بعدی خوب بود.  

کلوپ همچنین از تاثیر عامل خستگی و بازی با میتیولن در لیگ قهرمانان اروپا روی این نتیجه گفت. 

ما با انسان ها سر و کار داریم و چنین چیزهایی پیش می آید. اگر به نتایج نگاه کنید، تمامی تیم هایی که در لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان بازی کردند، کار سختی پیش رو داشتند. واقعا هوش از سر می برد. پس از آن همه بازی، کار سخت است. باید با خستگی جنگید و این کاری است که بچه ها انجام دادند. 

کلوپ اندکی هم درباره مصدومیت جوئل ماتیپ صحبت کرد.

او در ناحیه کمر دچار گرفتگی شد. باید ببینیم اوضاع از چه قرار است؛ در حال حاضر هیچ چیز دیگری نمی دانیم. او همان لحظه مداوا شد، در ادامه هم مداوا می شود و آنگاه باید ببینیم چه وضعیتی دارد. فکر می کنم برای بازی روز چهارشنبه شانس بازی کردن داشته باشد. در حال حاضر نه (آنقدر بد نیست).  

همچنین بخوانید:

 وقتی دو هافبک لیورپول، مدافع می شوند / عکس خلاصه بازی فولام 1-1 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2020/21) فولام 1-1 لیورپول؛ همه برای کلوپ بازی کردند، فولام برای همه

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند