Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، ویدئویی از روایت حادثه گروگانگیری مسافران یک اتوبوس در قم از زبان راننده اتوبوس که در این حادثه متهم دستگیر و گروگانگیرها توسط پلیس به پلیس آزاد شدند را ببینید.

گروگانگیری قاتل قمی در اتوبوس / مرد گوش بر زن داداشش را کشت

قاتل که همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، دقایقی قبل در اتوبوسی با شش گروگان در شهرک فاطمیه قم در محاصره نیروهای ویژه پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، هم اکنون یک مورد گروگانگیری در قم در حال وقوع است. قاتلی که همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، دقایقی قبل در اتوبوسی در شهرک فاطمیه قم در محاصره نیروهای ویژه پلیس قرار گرفت.

گفته می‌شود شش نفر در داخل اتوبوس گروگان این قاتل هستند.

قاتل فراری دست به گروگانگیری زد

این فرد ۲ سال قبل به دلیل بریدن گوش‌های برادر دختری که به خواستگاری اش رفته بود بازداشت و به زندان افتاده بود که پس از طی دوران محکومیت دو ساله چندی پیش از زندان آزاد شده و همسر برادر خود را به قتل رسانده و تحت تعقیب مجدد قرار گرفته است.

نیروی انتظامی و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر هستند و تمهیدات لازم برای مقابله با این وضعیت در جریان است.

یکی از گروگان های، گروگان گیری قم آزاد شد

فردی که از ساعاتی پیش حدود 10 نفر از مسافران اتوبوسی را گروگان گرفته بود، یکی از گروگان ها را که زنی 60 ساله است ، آزاد کرد.

گروگانگیر با اقتدار نیروهای پلیس دستگیر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گروگانگیری قاتل اخبار حوادث قم حادثه گروگان گیری بازداشت ویدئو راننده اتوبوس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس اعدام قتل قاتل بیمارستان روح الله زم ساعت کرونا روح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)