Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه ان بی سی نیوز، "گوستا پرنا" مدیر عملیات سرپ اسپید که مسئول توزیع واکسن های کرونا است، گفت: انتظار می‌رود شرکت فایزر در هفته جاری ۲.۹ میلیون واکسن کرونا را از طریق شرکت های فد ایکس (FedEx) و یو پی اس (UPS) توزیع کند.

واکسن های توزیع شده توسط مارشال ایالات متحده محافظت می شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها به سلامت به سیستم های بیمارستانی منتخب برای دریافت واکسن ها می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبرت بورا مدیرعامل فایزر گفت: شرکت از کارخانه های خود در میشیگان، میسوری و ماساچوست برای تولید و توزیع سریع واکسن ها استفاده می کند.

بورا در بیانیه ای با قدردانی از کارکنان شرکت  اعلام کرد : تلاش علمی آنان  واکسنی را ارائه کرده است که می تواند کمک کند تا ویران کننده ترین بیماری همه گیر در قرن اخیر پایان یابد.

نخستین محموله های توزیع واکسن کرونا در حالی انجام می شود که سازمان غذا و دارو امریکا جمعه شب استفاده اضطراری از واکسن فایزر را تایید کرد.

در حال حاضر مقامات بهداشت آمریکا، سرویس های حمل ونقل و بیمارستان ها در حالت آماده باش برای شروع واکسیناسیون هستند. همچنین سیستم های بهداشت عمومی ایالتی مشغول برنامه ریزی برای آغاز واکسیناسیون از صبح دوشنبه به وقت آمریکا هستند.

فایزر با دولت آمریکا توافق کرده است که ۱۰۰ میلیون دوز از این واکسن را تا مارس آینده (اوایل فرودین) تامین کند. بر اساس این توافق، تزریق واکسن برای عموم رایگان خواهد بود.

آمریکا در حال حاضر نزدیک به ۱۶ میلیون مبتلا به کرونا دارد و حدود ۳۰۰ هزار نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری در این کشور جان باخته‌اند. با وجود عرضه ابتدایی واکسن، مقامات پزشکی آمریکا همچنان بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری و اجتناب از دورهمی‌های غیرضرور به ویژه در ایام سال جدید میلادی توصیه می ‌کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو

دریافت 940 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که پس‌از خروج قطار مملو از بنزین و پروپان از ریل بین ایالت‌های آریزونا و نیومکزیکو آتش‌سوزیِ مهیبی رخ داد.

کد خبر 847481 منبع: فارس برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد