Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:44:28 GMT

ملت های مسلمان برای مقابله با خیانت مغرب به پا خیزند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۸۳۱۷

ملت های مسلمان برای مقابله با خیانت مغرب به پا خیزند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته قدس و مسجد الاقصی در شورای قانونگذاری فلسطین با صدور بیانیه ای از ملت مغرب و ملت های کشورهای اسلامی خواست برای محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

در این بیانیه آمده است که هجوم برخی سران عرب و دولت‌های آن‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که خاک فلسطین، قدس و مسجدالاقصی را غصب کرده است، بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این بیانیه، تصمیم اخیر کشور مغرب نشان می‌دهد دولت این کشور به شکل واضح و روشن حمایت از آرمان فلسطین را کنار گذاشته و در حق این آرمان خیانت کرده است.

این کمیته از پادشاه مغرب خواست از تصمیم خود برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی عقب نشینی کند.

پیشتر نیز گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور یک بیانیه اعلام کردند که مغرب باید از ریاست کمیته قدس وابسته به سازمان همکاری اسلامی کنار گذاشته شود.

در این بیانیه آمده است: توافق سازش با رژیم صهیونیستی به مثابه خنجر زدن به پشت امت اسلامی و خیانت به فلسطین و بیت المقدس به شمار می رود.

کد خبر 5095223 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: مغرب فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل مغرب روسیه جو بایدن فلسطین سوریه ترکیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت

گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد، یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی را در شهرک «ایلات» هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، عصر روز سه‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) یک هدف حیاتی را در شهرک صهیونیستی ایلات در اراضی اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است‌.

پیشتر، رسانه‌ها از فعال شدن پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده بودند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد، در راستای رویکرد خود در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات این رژیم که کودکان، زنان و سالمندان را قتل‌عام می‌کند، به ایلات حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه خود تاکید کرد، به بمباران مواضع دشمنان ادامه می‌دهد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی