Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:20:45 GMT

پیران اعتبار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۸۳۴۳

پیران اعتبار گرفت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای بازسازی مسیر دسترسی به آبشار پیران، گفت : در زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۱۳۹۶ بخشی از زیرساخت‌ها و مسیر دسترسی به آبشار پیران به دلیل ریزش کوه تخریب و مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : وضعیت راه دسترسی به آبشار پیران پس از زلزله بگونه‌ای بود که گردشگران برای رسیدن به این آبشار زیبا با مسیر صعب العبوری برخورد می‌کردند، برای همین گا‌ها از پیمودن ادامه مسیر منصرف می‌شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: طی چندسال گذشته پیگیری‌های زیادی برای بازسازی این مسیر انجام شد، اما مشکلاتی برسر راه بود که مانع از بازسازی آن می‌شد و حتی در مقطعی بنا داشتیم یک مسیر دسترسی جدید تعریف کنیم.

او با اشاره به تلاش‌های مسئولین استانی جهت رفع موانع بازسازی مسیر آبشار پیران، افزود: اخیرا با حمایت‌های استاندار و نماینده مردم شهرستان سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات زلزله دو میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافته و بزودی پس انجام فرآیند‌های اداری کار بازسازی آن را اجرا خواهیم کرد.

قادری ادامه داد: علاوه بر بازسازی مسیر دسترسی تا پای آبشار، ایجاد روشنایی مسیر و نورپردازی آبشار را هم در دستور کار قرار داده‌ایم.

او ادامه داد: بخشی از زیرساخت‌های آبشار هم طی چندسال گذشته با اختصاص اعتبار مرمت شده و اکنون با بازسازی مسیر دسترسی، این آبشار زیبا آماده بازدید گردشگران و علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی آبشارهای ایران پروژه های عمرانی بازسازی مسیر مسیر دسترسی آبشار پیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم

در منطقه بیستون کرمانشاه در این چند روز به حدی بارش باران زیاد بوده که تمام آبشارهای کوه بیستون مجددا فعال شده‌اند. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید، این آبشارها کماکان برقرار بوده و به تعدادشان نیز افزوده می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم
  • فیلم| شکل‌گیری ده‌ها آبشار در مخملکوه خرم‌آباد