Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: بازار، شبکه تاکسیرانی و کارخانه ها کانون انتشار ویروس کرونا هستند با مراقبت بیشتر باید این مکان ها را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: هر چند در شرایط نارنجی هستیم اما اگر پروتکل ها را رعایت نکنیم، وارد وضعیت قرمز می شویم و در این وضعیت مدیریت و هماهنگی سخت تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: به سالگرد کرونا نزدیک می شویم و به یاری خدا امیدواریم مراسم ختم ویروس را بگیریم و از شر آن خلاص شویم و از روسای کمیته ها انتظار داریم با قدرت بیشتری کارها را دنبال کنند تا شرایط به زرد،نارنجی و سفید تبدیل شود.

 

وی تصریح کرد: اگر با سهل انگاری فکر کنیم خطر رفع شده بدون شک با چالش های بیشتری مواجه خواهیم شد زیرا امروز دیگر مردم خسته شده اند و پذیرش محدودیت های بیشتر را ندارند بنابراین باید تلاش کنیم وضعیت موجود حفظ شود

 

حبیبی اضافه کرد: با کمک رسانه ها لازم است توصیه های بهداشتی را به صورت مستمر اعلام کنیم و از خانواده ها بخواهیم به تهویه منازل و ساختمانها اهمیت دهند و هر چند ساعت ضمن بازکردن درب و پنجره ها به جریان یافتن هوا کمک کنند.

 

وی اعلام کرد: تحویل کپسول اکسیژن به بیماران در منازل مهم است اما چگونگی استفاده را هم باید با کمک بخش خصوصی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی آموزش دهیم تا استفاده از دستگاه در خانه ها آسان شود.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: در وضعیت نارنجی تردد شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر از ساعت ۹  شب تا ۴ صبح ممنوع است که محدودیت تردد را در همه استان تا شب یلدا باید اجرایی کنیم بنابراین در استان قزوین هم تردد شبانه بین شهری تا شب یلدا از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع بوده و کماکان ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی هم ممنوع است.

 

وی اضافه کرد: در وضعیت نارنحی دو سوم کارمندان در محل اداره حضور پیدا می کنند و یک سوم دورکاری دارند و جلسات در فضاهای سربسته با حداکثر 20 نفر مجاز است و دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه و نمازهای جمعه همچنان تعطیل است.

 

حبیبی گفت: اصناف مشاغل سه و چهار تعطیل و گروه یک و 2 مجاز به فعالیت هستند و در حال حاضر با این وضعیت بیشتر بازار  فعال شده بنابراین به کنترل نیاز جدی داریم و خانواده ها لازم است به سلامت خود و دیگران اهمیت دهند و پروتکل ها را رعایت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: تعیین ساعات کار اصناف با اتحادیه و اتاق اصناف قزوین است و امیدواریم به دلیل فصل سرما ساعات آن کاهش یابد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصناف و بازاریان استانداری قزوین کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت