Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قاسم مؤمن شاد روز  دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۵۰۰ بسته آموزشی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان و ۵۰۰ بسته دیگر به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان تهیه و بین دانش آموزان کم بضاعت کهگیلویه وبویراحمد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تنها یک موقوفه منفعتی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در منطقه ماهور باشت از توابع شهرستان گچساران در استان وجود دارد تاکید کرد: هزینه بخشی از بسته های نوشت افزار از طریق موقوفه مذکور و بقیه با مساعدت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون همچنین پنج هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: اعتبار این بسته های غذایی از محل مشارکت های مردمی و درآمد موقوفات کهگیلویه وبویراحمد تامین شده است.

مومن شاد ابراز داشت: با توجه به نیاز مردم استان در روزهای نخستین انتشار ویروس کرونا به ماسک ۲۰هزار عدد از این کالای بهداشتی مهم در ۲ کارگاه راه اندازی شده از سوی اوقاف در شهرستان های بویراحمد و بهمئی تولید و به صورت رایگان توزیع شد.

وی ابراز داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ بقعه متبرکه استان برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده است.

۲۲۵ بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مومن شاد گفت: تعطیل شدن تمام بقاع متبرکه،مهمانسراها و زائرسراها از دیگر اقدام های انجام شده مقابله با ویروس کرونا از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ۱۰ ماه گذشته تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین امسال با پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان  و مشارکت ستاد دیه ۱۵ نفر از زندانیان غیر عمد استان آزاد شدند.

مومن شاد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان از محل موقوفات خیرات و مبرات بین خانواده های نیازمند هم به صورت نقدی و غیرنقدی توزیع شده است.


 

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گچساران سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گچساران اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس