Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت انضباط ترافیکی در تمام محورها و رعایت استانداردهای سفر تاکید کرد و گفت:دستگاه های اجرایی مختلف با آغاز طرح زمستانی با هدف ایمنی و تامین امنیت، انضباط ترافیکی در سطح محورهای اصلی و فرعی مشغول ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،احمد برادران در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی افزود:باید با فرهنگ سازی تلاش شود تا مردم قبل از انجام هر سفری با ادارات هواشناسی و راهداری ارتباط برقرار کنند تا از وضعیت راه ها و محورها اطلاع کافی داشته باشند تا بدین طریق شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم ترین هدف در اجرای طرح فوق را ارائه خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: انضباط ترافیکی ، ایمنی و رفع دغدغه ها یکی از مهم ترین اهداف این طرح است اما در شرایط وجود بیماری کرونا تمام دستگاه های اجرایی، رسانه ها و صداوسیما باید به مردم تذکرات لازم را در راستای اجتناب از سفرهای غیرضروری را ارائه دهند.

برادران تصریح کرد : مجموعه دستگاه های خدمات رسان موظف هستند با تمهید مقدمات و ایجاد بستر برای سفرهای ضروری ، استانداردهای لازم را فراهم آورند که البته می توان برقراری خدمات اورژانس هوایی در روزهای اخیر را بعنوان یک خدمت خوب و شایسته تلقی کرد.

وی فاکتورهایی همچون فرهنگ سازی، رعایت استانداردها ، استاندارد بودن محورها، حضور دوربین های کنترل سرعت ،داشتن سرعت لازم، شرایط لازم رانندگان برای رانندگی را برای داشتن سفری آسانی و بی مخاطره ای مهم دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی سفر راهداری کرونا انضباط ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه