Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- زن جوان در صفحه اینستاگرام با تصاویر لختی به پسران وعده دوستی جنسی می داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: به دنبال رصد و گشتزنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با عاملان انتشار محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از هفت هزار دنبال کننده که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و فیلم‌های غیراخلاقی می کرد در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و طی بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با وعده‌های واهی قصد به فساد کشاندن و اغفال جوانان و نوجوانان را دارد. در گام بعدی با تحقیقات گسترده مأموران پلیس فتا، انجام اقدامات تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده فرد مورد نظر را که یک خانم جوان بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی‌اش در حاشیه تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: مجرم پس از دستگیری در ابتدا سعی در گمراه کردن پلیس داشت اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبه‌رو شد صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و هدف و انگیزه‌ خود از این کار را جذب دنبال کننده و کسب درآمد از این طریق اعلام کرد که در نهایت وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار وحید مجید اظهار داشت: با تمرکز بر سه هزار صفحه، یکهزار و ۴۰۰ نفر که عمدتاً کلاهبردار بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی، واریز وجه را نخستین اقدام برای کلاهبرداری از متقاضیان و مراجعان صفحات فروش سلاح عنوان کرد و افزود: فروشندگان پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه، مشتریان را از کانال مورد نظر خارج می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند.

رئیس پلیس فتای فراجا به برخورد با قدرت نمایی و ایجاد ترس در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

سردار مجید از شناسایی و مسدود شدن ۹ هزار و ۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد خبر داد و گفت: یکهزار و ۶۰۰ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس فتا فراجا هشتم اردیبهشت نیز از آغاز طرح عملیات پلیس فتا، علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی» در سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در زمینه رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

سردار مجید با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست ضمن مشارکت و همکاری با پلیس در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد