Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی برای تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان در تاجیکستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی اظهار داشت:خوشبختانه با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال، سرپرست محترم آقای بهاروند همچنین دبیرکل محترم آقای نبی، برنامه سفر تیم های ملی نوجوانان و جوانان به تاجیکستان قطعی شد و در یک اردوی مشترک بسیار مفید چهار مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته جوانان اضافه کرد:طبق برنامه تیم های ملی جوانان از اول تا 8 دی ماه در تاجیکستان حضور خواهند داشت ، تیم ملی نوجوانان روزهای سوم و ششم دی ماه در شهر دوشنبه به مصاف تیم ملی نوجوانان تاجیکستان می رود و تیم ملی جوانان روزهای چهارم و هفتم دی برابر تیم ملی جوانان این کشور قرار می گیرد.

ماجدی اضافه کرد:محدودیت های ناشی از شیوع کرونا مشکلات و موانع زیادی برای آماده سازی تیم ها ایجاد کرده اما فدراسیون با وجود تمامی مشکلات از این دو تیم حمایت می کند و اردوها همچنین مسابقات مورد نظر را طبق برنامه دنبال می کنیم. کار فنی هر دو تیم تلاش زیادی داشتند ، استعدادیابی مجددی انجام دادند ونفرات تازه ای به تیم ها دعوت شدند و هدف ما این است که هیچ بازیکن شایسته ای نادیده گرفته نشود. جا دارد از حمایت باشگاه سپاهان و میزبانی شایسته این مجموعه از تیم ملی جوانان همچنین میزبانی باشگاه ایمان سبز شیراز و هیات فوتبال فارس تشکر کنم که به شایستگی پذیرای تیم ملی جوانان ما بوده و هستند.

وی در پایان گفت:امیدوارم زحماتی که با وجود محدودیت ها برای آماده سازی این دو تیم کشیده شده و تلاش های فدراسیون نادیده گرفته نشود و رسانه ها مثل همیشه حامی تیم های ملی کشورمان در این شرایط سخت باشند. کمیته جوانان هم به تلاش خودش ادامه خواهد داد تا بعد از اردوی تاجیکستان هم برنامه های مفید و خوبی را برای هر دو تیم در نظر بگیریم و با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی جوانان دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی والیبال

در آستانه لیگ ملت‌های والیبال یک اتفاق تلخ برای تیم ملی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی در صورت نبود مشکل به تمرین بپردازد، اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن بااخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت؛ به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

tags # والیبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر