Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور کانادا در گفت‌وگو با کانال الفرات گفت: در شرایط موجود صعود به جام جهانی قطر بسیار سخت است. شرایط واقعی موجود در فوتبال باشگاهی ما نشان می‌دهد که باید سطح مسابقات را بالاتر ببریم و برای رسیدن به این رویا تلاش بیشتری لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تفکر و شرایط موجود صعود به جام جهانی بسیار سخت به نظر می‌رسد. ما به بازی‌ها و تجربه قوی‌تری نیاز داریم اما با شرایط فعلی شاید صعود به جام جهانی قطر غیرممکن است. سطح فنی تیم بعد از شیوع کرونا تغییر کرده و باید تلاش کنیم تا به وضعیت قبلی برگردیم.

بازیکن تیم ملی عراق در خصوص سرمربی این تیم گفت: به اعتقاد من کاتانتس بهترین مربی خارجی‌ای است که به عراق آمد و این مسئله را در عملکرد و نتایج تیم ملی می‌بینیم. او به دنبال ایجاد ثبات و سیستم مشخصی در تیم است.

علی عدنان همچنین در خصوص بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس گفت: بشار یکی از نام‌های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می‌کند. او کم اشتباه است و می‌تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1084011 برچسب‌ها علی عدنان بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا علی عدنان بشار رسن پرسپولیس تهران علی عدنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد