Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قلعه تل باغملک گفت: در آمد این شهرداری از ۲۰ میلیارد ریال منفی در سه سال پیش به ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است و این نشان از همت مسئولان این شهرداری برای خدمات رسانی به مردم دارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا ره‌انجام اظهار کرد: سال گذشته میزان درآمد این شهرداری ۵۸ میلیارد ریال بوده و با برنامه ریزی انجام شده این مبلغ تا پایان امسال به ۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر اضافه کرد: ماه آینده با رفع مشکل تعمیر دستگاه‌های سنگین زیر سازی، ۱۰ کوچه خاکی شهر آسفالت می‌شود، اما پروژه آسفالت و بهسازی روکش خیابان‌های اصلی تا پایان اصلاح شبکه آب شرب، امکان پذیر نیست چرا که موجب ازدست دادن منابع مالی و بیت‌المال می‌شود.

شهردار قلعه تل ضمن تاکید بر احداث همزمان سه پارک در محله‌های مختلف این شهر توضیح داد: هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین در محله کُردنشین این شهر برای احداث پارک معلم تملک شد و کار احداث آن در حال انجام است و همچنین پارک بانوان در محله تربیت بدنی و یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع پارک محله از محل تملک دارایی استانداری تأمین اعتبار شدند و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ره‌انجام به مشکل فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شهر قلعه اشاره کرد و گفت: کانالی به طول ۵۰۰ متر و عمق ۱.۵ متر در محله تختی این شهر به صورت سرپوشیده احداث و کانال بزرگ سیل بند محله کُردنشین به طول ۳۰۰ متر در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با شکایت معارضین در حال حاضر متوقف شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از کانال‌های محله‌های تربیت بدنی، کردنشین و پشت سالن مدیریت بحران، مشکل دفع آب‌های سطحی شهر قلعه تل برای همیشه حل می‌شود که هر سه این پروژه‌ها از محل تملک دارایی و مدیریت بحران استان احداث شد.

شهردار قلعه تل تصریح کرد: بهره برداری از ساختمان چند منظوره مدیریت بحران قلعه تل، به دلیل مشکل حقوقی که با پیمانکار ایجاد شد به تأخیر افتاد و این پرونده در مراجع قضائی پیگیری می‌شود.

ره‌انجام اظهار کرد: برای احداث این سالن چند منظوره ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری خوزستان جذب شد و همچنین ۶۰۰ متر زمین در مجاورت آن جهت احداث جایگاه بالگرد تملک شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 461410

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری باغملک مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال مدیریت بحران قلعه تل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود